  • 1. Data: 2006-10-01 12:30:14
    Temat: Porada - Kredyt hipoteczny
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    Witam Grupowiczow,
    Przymierzam sie do zakupu mieszkania ale zanim to zrobie chcialbym
    zweryfikowac umowe przedwstepna i kredytu hipotecznego u kogos kto ma
    wieksze pojecie o tym niz ja. Wprawdzie wydaje mi sie ze rozumiem wszystko
    lecz wolalbym aby zobaczyl to jakis prawnik. Chodzi mi o to aby niczego nie
    brakowalo, aby wszystko bylo co powinno byc oraz aby zobowiazania byly
    rozlozone po rowno...
    Macie moze kogos godnego polecenia? Chodzi mi o Krakow...
    Aha i jak przedstawiaja sie koszty takiej uslugi...
    Ewentualnie jesli bylby ktos uprzejmy i wymienil rzeczy, ktore obowiazkowo
    musza byc...

    Pozdrawiam
    Saintos

    --