  • 31. Data: 2006-10-02 16:23:04
    Temat: Re: Windows XP HOME w firmie...
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-10-2006 o 17:23:04 Troll Przemek R.
    pl> napisał(a):

    > z twoich posow moge jedynie wywnioskowac ze masz jaka sfobie na punkcje
    > windowsa a takze to nze nigdy ni ekorzystales z xp. Nie pisalbys takich
    > bzdur.

    > nie pracuje jako root, i bynajmniej nie nalezy do osob ktore maja
    > problem z opdaleniem "worda".

    To są już wojny religijne
    Fanatycy na pragmatykóww na maszynistów na piekarzy :)

    A zawiesić się może wszytsko, zarówno XP jak i Linuch i nic tego nie zmieni

  • 32. Data: 2006-10-02 17:07:15
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Polemizowałbym. Niemniej jednak "linia NT" ma właśnie przez to
    > "zwiększone bezpieczeństwo" problemy z grami, a do tego właśnie się
    > Przemuś wingrozy domagał.

    Ja wiem ze kazda strona ma swoje argumenty, ale mniejsza z tym.
    Co do gier to zgadzam sie, tez nie jest rozowo (szczegolnie w NT4 - tam
    jest nawet czarno-bialo)...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 33. Data: 2006-10-02 20:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Co do gier to zgadzam sie, tez nie jest rozowo (szczegolnie w NT4 - tam
    > jest nawet czarno-bialo)...

    Aaaawidzsz.

  • 34. Data: 2006-10-02 20:26:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:

    > z twoich posow moge jedynie wywnioskowac ze masz jaka sfobie na punkcje
    > windowsa a takze to nze nigdy ni ekorzystales z xp. Nie pisalbys takich
    > bzdur.

    Ummm... Jeśli to powyższe to norma dla tekstów generowanych przy pomocy
    produktów M$, to ja na prawdę nie mam nic do dodania ;-> (błąd na błędzie!)

    > nie pracuje jako root, i bynajmniej nie nalezy do osob ktore maja
    > problem z opdaleniem "worda".

    Ale już z włączeniem autokorektora - owszem.

    OK, EOT - ty widać musisz podczas pracy odpalać jakieś gierki "windows
    only" odporne na perswazję WinE. Ale wątpię, żeby normalne firmy
    opierały swoją działalność na graniu...

    Z moich obserwacji maszyn biurowych wynika, że najbardziej zaawansowaną
    grą jest tam z reguły pasjans ;->

    No, czasami jakiś klon tetrisa...

  • 35. Data: 2006-10-03 06:15:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 02 Oct 2006 15:37:41 +0200,
    Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > widzisz problem w tym ze grywaniena kompie to jest normalna czynnosc
    > koszenie trawy raczej nie chyba ze u Ciebie

    Na komputerze firmowym? Historia niestety zna i takie przypadki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 08:14:44 user up 11118 days, 20:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Old mail has arrived.

  • 36. Data: 2006-10-03 08:08:28
    Od: "Szymon Kosydor" <n...@s...pl>

    > Aha... Jakby nie mogli, patałachy, przy okazji zrobić wersji dla innych
    > systemów...
    >
    > Swoją drogą to może by poszczuć CBA na ZUS? ;->
    >
    > W końcu skoro państwowa instytucja ewidentnie usiłuje zmusić obywateli
    > do kupowania "jedynie słusznego systemu" pewnej znanej firmy, to musieli
    > za to niezłą kasę wziąć... Bo jak zrobili to za frajer, to są z nich
    > jeszcze gorsze patałachy, niż z wysokości przreciętnych emerytur
    > "szarych obywateli" wynika...

    Już nie zmuszają

    http://www.janosik.net/

    Kiedyś czytałem jak ten janosik powstawał, autorzy sądzili się przez 2 lata,
    żeby się dowiedzieć jakim algorytmem są szyfrowane dane przy przesyłaniu.
    Wygrali posiłkując się dostępem do informacji publicznej czy czymś takim.

  • 37. Data: 2006-10-03 09:16:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Oct 2006, t wrote:

    > Możesz go też wnieść do firmowych środków trwałych i amortyzować,
    > archiwum na .podatki ma sporo info na ten temat.

    Popierając w całej rozciągłości przezornie przypomnę, że WNiP
    (w tym oprogramowanie) już takim plusom nie podlega, znaczy
    kupionego "kiedyś" programu nie można amortyzować z zaliczeniem
    w koszty po rozpoczęciu DG.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2006-10-05 09:50:23
    Od: TJE <o...@o...at>

    > LOL, szczegolnie jesli bedzie chcial użytkować zusowski przekaz
    > elektroniczny ;)

    Nic nie ma na temat zuzs. Jak prowadzi działalność jednoosobową to nie
    musi używać płatnika.