  • 31. Data: 2009-01-15 21:24:20
    Temat: Re: Windows OEM w firmie, zakupiony na początku działalności, a nowy komputer...
    Od: "ala" <a...@p...pl>

    news:gknh1b$3oj$1@news.dialog.net.pl...
    > że kiedykolwiek tę windę gdziekolwiek instalowałeś (chyba się nie
    > rejestrowałeś?)?

    Rozważania chyba nie są o Windows98, a o Windows XP .
    Kupione XP używał ktoś bez aktywacji i aktualizacji ? Po co ?
    Nalepkę z numerem ma nieużywaną ?

  • 32. Data: 2009-01-15 21:30:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gko9ik$3j5$1@news.wp.pl ala <a...@p...pl> pisze:

> [...]
    > Rozważania chyba nie są o Windows98, a o Windows XP .
    > Kupione XP używał ktoś bez aktywacji i aktualizacji ? Po co ?
    Doradzam czytanie ze zrozumieniem.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2009-01-15 22:30:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2009, witek wrote:

    > Ależ ty sobie ten egzemplarz programu jak najbardziej możesz sprzedać po
    > zakupie. Nikt ci tego nie zabrania.

    IMVHO na przeszkodzie Twojego toku rozumowania stoją tzw "zasady prawne".
    Jeśliby prawo do odsprzedaży egzemplarza (bezwzględne) mogło zostać
    uchylone przez doprowadzenie do bezużyteczności (po co komu LEGALNY
    egzemplarz, z którym nie może zrobić NIC zgodnego z *pierwotnym
    przeznaczeniem*) to na mój gust mamy do czynienia ze zjawiskiem
    nazywanym "obejściem prawa".
    Mi się wydawało że obchodzenie prawa powinno być nieskuteczne
    (prawnie). Źle mi się zdaje?

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2009-01-16 06:39:54
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.0901152325190.3252@quad..
    .

> [...]
    > egzemplarz, z którym nie może zrobić NIC zgodnego z *pierwotnym
    > przeznaczeniem*) to na mój gust mamy do czynienia ze zjawiskiem

    Przez m-c będzie w pełni funkcjonalny i aby był ciągle użyteczny, to
    sprzedać trzeba z komputerem na którym został zainstalowany.
    Zresztą, piszą na opakowaniu, że jeżeli coś Ci nie pasuje, to nie otwieraj
    pudełka. Chyba, że coś się zmieniło, bo od dawna nie kupuję takiego tworu
    /OEM/ a BOX-a i mam święty spokój z zasadami, aktywacjami, wymianą
    podzespołów itd.itp.
    --
    Maluch

  • 35. Data: 2009-01-16 06:50:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maluch napisał(a):

    > Chyba, że coś się zmieniło, bo od dawna nie kupuję takiego tworu
    > /OEM/ a BOX-a i mam święty spokój z zasadami, aktywacjami, wymianą
    > podzespołów itd.itp.

    Hmm... BOX-ow nie trzeba aktywowac? ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 36. Data: 2009-01-16 08:12:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-16, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Hmm... BOX-ow nie trzeba aktywowac? ;)

    Boxy się nie mają ograniczeń na aktywację na innym komputerze niż ten,
    na którym zostały pierwotnie zainstalowane.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2009-01-16 08:42:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):

    > Boxy się nie mają ograniczeń na aktywację na innym komputerze niż ten,
    > na którym zostały pierwotnie zainstalowane.

    Nie pytałem o to czy mają jakieś ograniczenie tylko o to czy trzeba je
    aktywować czy nie :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 38. Data: 2009-01-16 08:47:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maluch napisał:
    [..]
    > Zresztą, piszą na opakowaniu, że jeżeli coś Ci nie pasuje, to nie
    > otwieraj pudełka. Chyba, że coś się zmieniło, bo od dawna nie kupuję

    Mogą nawet napisać, że musisz zmówić trzy zdrowaśki i pokłonić się do
    Mekki.
    Bzdury sprzeczne z prawem nie obowiązują.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 39. Data: 2009-01-16 08:55:03
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Mekki.
    > Bzdury sprzeczne z prawem nie obowiązują.

    Jak masz to za bzdury, to w czym problem?. Obowiązku zakupu nie ma

    --
    Maluch

  • 40. Data: 2009-01-16 08:56:02
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>