  • 21. Data: 2007-10-17 14:13:25
    Temat: Re: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Night" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ff550m$j00$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak zrobiłem.
    > Dziękuję uprzjmie, pozdrawiam.

    przepraszam, ze niewidoczny był mój adres, jestem tu przejazdem, wcześniej
    odwiedzałam grupę pod innym adresem no ale inna poczta, inne warunki :) nie
    pozwoliły wrócić mi do przeszłości tak więc wszystkich pozdrawiam i życzę
    miłego dzionka ...

    cieplutko pozdrawiam
    zapomniana Sandra :)

  • 22. Data: 2007-10-17 18:48:13
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    karen pisze:
    > Napisz do sadu wniosek o przesłuchanie w drodze pomocy sadowej uzasadniając
    > Twoja sytuacje :)

    od kiedy podawane okoliczności są przesłanką do przesłuchania w drodze
    pomocy?

    KG

  • 23. Data: 2007-10-17 19:14:29
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > od kiedy podawane okoliczności są przesłanką do przesłuchania w drodze
    > pomocy?

    Sądzisz, że Sąd w wyjątkowej sytuacji nie pójdzie mu na rękę? Nie zredaguje
    konkretnych pytań na odezwie, które pozwolą dalej poprowadzić postępowanie?
    I nawet myślę i jestem pewna, że dzielące km oraz sytuacja materialna
    świadka jest wystarczającym powodem by uwzględnić wniosek. A słyszałeś o
    tym, że np. jak strona żyjąca w niedostatku zwróci się do sadu o zwolnienie
    jej z kosztów, czy opłat za odpisy jest pozytywnie rozpoznawane? I wierz
    mi, Sąd nie wysyła do banku po kredyt ... Jest moim marzeniem by mentalność
    i tok myślenia zmienił się w polskim społeczeństwie ech...

    Jeśli prosi Cię ktoś o pomoc to podaj mu rękę
    jutro możesz ty prosić o pomoc ...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 24. Data: 2007-10-18 13:16:31
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    karen pisze:
    > Sądzisz, że Sąd w wyjątkowej sytuacji nie pójdzie mu na rękę? Nie zredaguje
    > konkretnych pytań na odezwie, które pozwolą dalej poprowadzić postępowanie?

    zależy jaka procedura, sprawa i świadek
    nie każdego da się przesłuchać w ten sposób, jeszcze naginając przepisy

    > I nawet myślę i jestem pewna, że dzielące km oraz sytuacja materialna
    > świadka jest wystarczającym powodem by uwzględnić wniosek.

    albo przywieźć sobie świadka...

> [...]
    > jej z kosztów, czy opłat za odpisy jest pozytywnie rozpoznawane? I wierz
    > mi, Sąd nie wysyła do banku po kredyt ...

    różnie bywa...

    K.

  • 25. Data: 2007-10-18 13:41:08
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > zależy jaka procedura, sprawa i świadek
    > nie każdego da się przesłuchać w ten sposób, jeszcze naginając przepisy

    zgadza się, jednak mysle, ze w sprawie zainteresowanego nie bedzie z tym
    problemu pewnie za jakis czasa nas poinformuje jak zalatwil ta sprawe ...

    > albo przywieźć sobie świadka...

    to dowcip ? :) mysle, ze jak swiadek uporczywie uchyla sie od stawiennictwa
    , myslisz inaczej? w przypadku zainteresowanego nie bylo mowy o uchylaniu
    sie... jedynie przedstawil swoja krytyczna sytuacje ...

    > różnie bywa...

    może jest na grupie osoba, która sąd skierował do banku po kredyt ? hm kto
    wie może masz racje , osobiście nie spotkałam się z takim wypadkiem:) czy
    Ciebie wysłano po taki kredyt? hm?

    Sandra