  • 1. Data: 2007-10-12 16:23:49
    Temat: Wezwanie z WKU i parę pytań.
    Od: "Stefcio" <f...@e...pl>

    Witajcie,

    Sorry, że piszę na grupie ale ja nie łąpię się w tych przepisach itd.
    Otóż dostałem wezwanie do stawienia się do czynnej służby wojskowej, rodzice
    odebrali mam się stawić 24.10. Mniejsza o to, czekam na zaświadczenie ze
    szkoły, że się uczę mogę z nim przyjść kiedy chce czy w tym terminie? Bo na
    komisji lekarskiej coś mówili, że mam przyjść do 14dni od rozpoczęcia
    studiów. Na dole wezwania było, że mogę ubiegać się o zwrot kosztów dojazdu
    jak to wygląda?