    From: Łukasz Lubojański <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Date: Mon, 07 Aug 2006 10:36:08 +0200

    Witam - właśnie dostałem wezwanie do sądu na rozprawę w charakterze swiadka
    dnia 24.08 o 11:30 w Płocku - mieszkam w Rudzie Śląskiej więc mam spory
    kawałek. Napisali również, że w razie niewstawienia się nałożą na mnie karę
    pieniężną a jedynym usprawiedliwieniem może być choroba.

    Co mogę zrobić by się wymigać - bo nie widzę sensu by tam jechać bo nic w
    sprawie tak na prawdę nie wiem - kupiłem kartę na allegro i zostałem
    oszukany ale bez strat (chyba o to chodzi bo już byłem przesłuchany na
    policji).

    Czy oni mi mają jakoś zwrócić kasę za przejazd i nie wiem czy nie będę
    musiał jechać pociągiem nocą i brać taksówki by dojechać ?

    Czy w pracy jest ten dzień usprawiedliwiony i pełnopłatny - czy na dodatek
    muszę sobie jeszcze brać wolne ?

    Jakoś mi się nie widzi by się męczyć tam z dojazdem i jeszcze za wszystko
    samemu płacić. Szkoda, że mnie nie wezwali do Gdańska bym miał kuźwa dalej
    ale przynajmniej nad morze.

    Łukasz Lubojański