  • Data: 2006-08-07 09:23:08
    Temat: Re: Wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Lubojański" <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl> napisał
    w wiadomości news:eb6u1s$clk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam - właśnie dostałem wezwanie do sądu na rozprawę w charakterze
    > swiadka
    > dnia 24.08 o 11:30 w Płocku - mieszkam w Rudzie Śląskiej więc mam spory
    > kawałek. Napisali również, że w razie niewstawienia się nałożą na mnie
    > karę
    > pieniężną a jedynym usprawiedliwieniem może być choroba.
    >
    > Co mogę zrobić by się wymigać -

    tylko choroba lub inna usprawiedliwiona przyczyna

    >bo nie widzę sensu by tam jechać bo nic w
    > sprawie tak na prawdę nie wiem

    nie do Ciebie nalezy decyzja

    - kupiłem kartę na allegro i zostałem
    > oszukany ale bez strat (chyba o to chodzi bo już byłem przesłuchany na
    > policji).
    >
    > Czy oni mi mają jakoś zwrócić kasę za przejazd i nie wiem czy nie będę
    > musiał jechać pociągiem nocą i brać taksówki by dojechać ?

    nalezy Ci sie kasa za utracony zarobek i przejazd /najtanszym srodkiem
    komunikacji/

    > Czy w pracy jest ten dzień usprawiedliwiony i pełnopłatny - czy na dodatek
    > muszę sobie jeszcze brać wolne ?

    dzien nieplatny /chyba ,ze inaczej pracodawca ustalil/ ale ma obowiazek Cie
    zwolnic

    > Jakoś mi się nie widzi by się męczyć tam z dojazdem i jeszcze za wszystko
    > samemu płacić. Szkoda, że mnie nie wezwali do Gdańska bym miał kuźwa dalej
    > ale przynajmniej nad morze.

    a potem kazdy sie czepia ,ze sady zle dzialaja a kazdy je olewa

    ps sprobuj napisac o przesluchanie Cie w "Twoim" sadzie w ramach pomocy
    prawnej