  • 161. Data: 2018-01-22 12:27:49
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jan 2018 09:17:51 +0100, Yakhub <a...@a...aa> wrote:
    > Skąd powód ma znać adres?
    > Skąd może wiedzieć, jaki adres jest "dobry"?

    To ma być obowiązek i w interesie powoda by to ustalic pod groźbą
    odrzucenia postępowania.Jak się wszyscy przyzwyczaili, że robi to
    państwo za nich, nieudolnie i za darmo to efekty są jakie są.

    --
    Marek

  • 162. Data: 2018-01-22 12:42:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 10:26:03 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Tak. W USA taka "wróżka" kosztuje 95 dolarów od pozwu.
    > W innych krajach przeszukują i porównują swoje bazy danych.

    W tym przypadku sąd tez przeszukał pewnie swoją baze danych i wysyłał pisma pod adres
    z tej "bazy"

  • 163. Data: 2018-01-22 13:28:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 10:28, Liwiusz pisze:

    > Jakie bazy danych? Pochwal się, jak to jest w cywilizowanych krajach i
    > jak miałoby być w Polsce, aby było "lepiej"?

    Np. urzędów podatkowych czy skarbowych.

    > To nie ma żadnego znaczenia w kwestii tematu przywrócenia terminu do
    > zarzutów.

    No i?

    > Nie wiem. Nie znam sprawy i się na jej temat nie wypowiadam. Z faktu, że
    > padają słowa o "totalnej opozycji" wnioskuję, że prawne i merytoryczne
    > argumenty już się skończyły.

    Ja tam nie znam treści tego co napisał w sprawie przywrócenia terminu.

    Pozdrawiam

  • 164. Data: 2018-01-22 13:30:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 12:42, Kris pisze:

    > W tym przypadku sąd tez przeszukał pewnie swoją baze danych i wysyłał pisma pod
    adres z tej "bazy"

    Nawet jak taką ma to osoba przeciwko której sąd nie wszczynał
    postępowania nie występuje w niej.

    Pozdrawiam

  • 165. Data: 2018-01-22 13:31:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 13:30:21 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nawet jak taką ma to osoba przeciwko której sąd nie wszczynał
    > postępowania nie występuje w niej.
    Wysłał pod adres zameldowania czyż nie?

  • 166. Data: 2018-01-22 13:31:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 13:28, RadoslawF pisze:

    > Np. urzędów podatkowych czy skarbowych.

    No to podatkowych, czy skarbowych? I w czym te dane są lepsze od danych,
    które by były zbierane z urzędów gmin? I tu, i tu, byłoby tylko to, co
    podatnik/obywatel podał dobrowolnie.

    > No i?

    No i nic. Pieprzysz bez sensu.

    > Ja tam nie znam treści tego co napisał w sprawie przywrócenia terminu.

    Ja też. Dlatego nie wypowiadam się w przedmiocie prawidłowości oddalenia
    zażalenia na przywrócenie terminu, tylko w przedmiocie zasady doręczania
    pod adres wskazany przez obywatela.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2018-01-22 13:34:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 12:02, Liwiusz pisze:

    > Ale po co mamy czerpać z zapóźnionych wzorców (rzucanie listami na
    > ślepo), zamiast korzystać z czegoś lepszego, czyli doręczenia pod
    > wskazane przez zainteresowanych adresy?

    Piekara tego adresu nie wskazał jako korespondencyjny.
    To ty twierdzisz że za taki powinien być uważany.

    > Akurat USA to jeden z ostatnich tak zwanych cywilizowanych krajów, z
    > którego warto cokolwiek czerpać z dziedziny sądownictwa, bo wzorce są
    > marne.

    Monitorowanie decyzji świętej krowy jaką jest sędzia przez zwykłych
    obywateli nie jest takie głupie.
    Karanie kryminalistów za każdy udowodniony czyn (sumowanie wyroków)
    zamiast karania tylko za jeden też uważam za niezły.

    Pozdrawiam

  • 168. Data: 2018-01-22 13:41:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 13:34, RadoslawF pisze:

    > Piekara tego adresu  nie wskazał jako korespondencyjny.
    > To ty twierdzisz że za taki powinien być uważany.

    Wskazał jako meldunek. Rażącym niedbalstwem (czyli "nierozumieniem tego,
    co wszyscy rozumieją") jest nieprzejmowanie się swoim adresem
    zameldowania i nie odbieraniem pod nim korespondencji.

    --
    Liwiusz

  • 169. Data: 2018-01-22 15:24:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jan 2018 12:02:17 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Ale po co mamy czerpać z zapóźnionych wzorców (rzucanie listami na

    Bo działają świetnie? Nikt który tak otrzymuje pismo procesowe nie
    może się tłumaczyć, że nie otrzymał i nic nie wiedział.

    > ślepo), zamiast korzystać z czegoś lepszego, czyli doręczenia pod
    > wskazane przez zainteresowanych adresy?

    Przecież to jest postawienie sprawy na głowie. Żadnej ze stron nie są
    do niczego potrzebne adresy. Powód potrzebuje powoda a nie jego
    adres.
    Wskazywanie tego mitycznego smoka p.t. a czasami "nie da się ustalić
    adresu" jako argumentu świadczy tylko o nieudolności systemu, który
    nic więcej z siebie wykrzesać nie umie niż adres meldunku.

    --
    Marek

  • 170. Data: 2018-01-22 15:29:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Wskazał jako meldunek. Rażącym niedbalstwem (czyli "nierozumieniem tego,
    > co wszyscy rozumieją") jest nieprzejmowanie się swoim adresem
    > zameldowania i nie odbieraniem pod nim korespondencji.

    Czyli wystarczy się wymeldować, by uzyskać immunitet? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com