  • 21. Data: 2005-12-30 14:57:00
    Temat: Re: Ważny strary dowód
    Od: Stefan Krzywica <a...@a...com>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 15:20:56 +0100, castrol napisał(a):

    > IMO uznac musi.

    A co jeśli nie uzna?

    > Moze natomiast poinformowac odpowiednie organa o popelnieniu
    > przez Ciebie wykroczenia polegajacemu na niewywiazaniu sie z obowiazku
    > wymiany DO

    Interpretacja MSWiA z podanego przeze mnie linku Cię nie przekonuje? Znasz
    może przypadek ukarania kogoś w takiej sytuacji?

    --
    Krzywy

  • 22. Data: 2005-12-30 15:03:37
    Od: Stefan Krzywica <a...@a...com>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 14:25:53 +0100, Artur Golanski napisał(a):
    > Pozostaje skarga na urzędnika do jego przełożonych.
    Czy nie ma tu pewnej analogii do przyjmowania pieniędzy? Skoro ustawa mówi,
    że banknoty NBP są legalnym środkiem płatniczym w Polsce to chyba poczta
    nie ma prawa odmówić ich przyjęcia? Odmowa to chyba byłoby wykroczenie?
    Ustawa mówi, że DO jest obowiązującym w Polsce dokumentem stwierdzającym
    tożsamość, więc chyba poczta nie może go nie uznać?

    --
    Krzywy

  • 23. Data: 2005-12-30 17:08:51
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał:

    >IMO uznac musi.
    Ale nie uzała i NA tym się skup !

    >Moze natomiast poinformowac odpowiednie organa o popelnieniu
    A odpowiednie ograna mogą grzecznie za informację podziękować.
    Daj już sobie spokój z pisanie nie o tym o czym było pytanie.
    To są dwie odrębne kwestie i postaraj się je zrozumieć.

    Artur Golański

  • 24. Data: 2006-01-04 14:51:39
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie uzała i NA tym się skup !

    Nie wiem co. Powolac sie na odpowiednie paragrafy. Wezwac naczelnika poczty
    i zrobic awanture.
    Troche jestesmy pomiedzy mlotem a kowadlem.

    I co w takiej sytuacji zrobic rzeczywiscie?? Policje wezwac?

    > A odpowiednie ograna mogą grzecznie za informację podziękować.
    > Daj już sobie spokój z pisanie nie o tym o czym było pytanie.
    > To są dwie odrębne kwestie i postaraj się je zrozumieć.

    Wiem ze sa to dwie rozne kwestie, wiec kwestie druga juz pomijamy bo zostala
    omowiona. W takim razie co z ta pierwsza?? :)

    Jacek

  • 25. Data: 2006-01-04 14:52:39
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Stefan Krzywica" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > A co jeśli nie uzna?

    Wezwac przelozonego moze sprobowac i powolac sie na odpowiedni artykul

    > Interpretacja MSWiA z podanego przeze mnie linku Cię nie przekonuje? Znasz
    > może przypadek ukarania kogoś w takiej sytuacji?

    Mnie moze i przekonywac, ale widac babsko w okienku ktorej sie w dupie
    przewraca to juz nie

    Jacek