  • 11. Data: 2009-01-20 12:06:06
    Temat: Re: Ważnośćprzysięgi wojskowej PRL
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Dziś mnie naszła refleksja, czy przysięga wojskowa, jaka była składałna w
    > latach PRL-u nadal obowiązuje, czy może ktoś to odwołał/zmodyfikował?

    Obowiązuje. Tylko bratni podmiot się przesunął ze wschodu na zachód, więc może
    by uznać, że przysięga dotyczy nowej bratniej stolicy.

    Przysięga w sam raz psuje. I o internacjonaliźmie jest, i o lewactwie, i o
    bratnich państwach socjalistycznych. Teraz wypada tylko dodać parę słów o
    pakietach raBunkowych dla gospodarki, pielęgnowaniu biurokracji brukselskiej,
    bratniej Bundeswerze i przysięga jak znalazł. :)

    hint: mitteleuropa
    mariano

  • 12. Data: 2009-01-20 13:02:42
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Dziś mnie naszła refleksja, czy przysięga wojskowa, jaka była składałna w
    > latach PRL-u nadal obowiązuje, czy może ktoś to odwołał/zmodyfikował?
    > Jacek

    Nie istnieje nic takiego jak obowiązująca przysięga. To pic na wodę dla
    idiotów żeby poczuli się ważniejsi i dla przywódców żeby mięli dodatkowy
    argument. Ładne akademie ze sztandarami można zrobić. Babcie się popłaczą. To
    takie przedstawienie dla ubogich i głupich. Jak ktoś ma kaprys to może
    bezinteresownie ginąć za prezydenta, premiera i posłów. Przysięga mu do tego
    niepotrzebna. Co cztery lata jacyś wybrańcy składają przysięgę. I co i nic.

  • 13. Data: 2009-01-20 15:20:54
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No własnie........
    > Jeżeli nikt pokolenia PRL z tamtej przysięgi nie zwolnił, to może warto by
    > było zrobic to teraz? W przeciwnym razie mamy kolejny przykład na to, żeby
    > prawa zbytnio nie szanować.
    > Jacek

    Z tylu z przodu wszyscy z karabinami to slubowal?
    ale jesli ktos tylko markowal,otwieral usta a nic nie mowil to skladal
    przysiege???

    Pomijal watki wiernosci bratniej armii i obrony socjalizmu

    :-)))))))))))))))
    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 14. Data: 2009-01-20 15:40:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl4cao$c55$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Człowiek honoru nie ulega przymusowi :) Głupio ci ?
    Ciekawe jak tobie byłoby głupio, gdyby cię wzięli w kamasze w tamtych
    latach.
    Dopiero by się boCHater i człowiek CHonoru nie ugiął.
    Guzik wiesz, a gadasz. Głupio ci?

    Należy więc wielbić pamieć po nim.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-01-20 17:11:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Ciekawe jak tobie byłoby głupio, gdyby cię wzięli w kamasze w tamtych
    > latach.

    Byłem. Tylko sprawiam wrażenie młodego :)
    Głupio ci ??

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 16. Data: 2009-01-20 17:14:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl50j5$57q$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Byłem. Tylko sprawiam wrażenie młodego :)
    > Głupio ci ??
    Ani trochę.
    Mylisz bowiem widocznie młodość ze zdziecinnieniem. :)

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2009-01-20 18:25:58
    Od: "martino" <m...@p...onet.pl>

    pisze:
    > Ani trochę.
    > Mylisz bowiem widocznie młodość ze zdziecinnieniem. :)

    Olej tego trolla. Bóg go już pokarał i rozum odebrał. On może takie głodne
    kawałki odpisywać bez ustanku, w podtekście sugerować jaki ton to on "człowiek
    honoru" albo "prawdziwy mężczyzna".

    Wystarczy złożyć te jego wypowiedzi w całość by dojść do wniosku, że albo
    kłamiąc urządza trollowania dla czystej satysfakcji albo też uważając się za
    człowieka honoru złożył przysięgę lojalności wobec PRL i ZSRR. Czyli człowiek
    honoru o honorze chorągiewki na wietrze.

    Teraz to trollisko robi nam za trzecią władzę.

    martino

  • 18. Data: 2009-01-20 20:22:06
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p>

    Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z tylu z przodu wszyscy z karabinami to slubowal?
    > ale jesli ktos tylko markowal,otwieral usta a nic nie mowil to skladal
    > przysiege???
    Tak, bo potem potwierdzał złozenie przysięgi podpisując tekst roty
    ślubowania w kancelarii dowódcy kompanii.
    ZiPi

  • 19. Data: 2009-01-20 22:47:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Człowiek honoru nie ulega przymusowi :) Głupio ci ?

    Uhm... Czyli jak jakiś bandzior przystawi spluwę do głowy kogoś tobie
    bliskiego i zażąda złożenia przysięgi, że np. zeznasz jakieś kłamstwo na
    jego korzyść to co? Radośnie przyjmiesz śmierć tej osoby?

    Przysięga to przysięga! ;->

  • 20. Data: 2009-01-21 09:09:15
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > niepotrzebna. Co cztery lata jacyś wybrańcy składają przysięgę. I co i nic.

    Czy utozsamiasz honor i patriotyzm z ubostwem i glupota?