  • 21. Data: 2009-01-21 13:38:43
    Temat: Re: Ważność przysięgi wojskowej PRL
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    adp <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > =EA dla
    > =EAli dodatkowy
    > pop=B3acz=B1. To
    > mo=BFe
    > ga mu do tego
    > =EA. I co i nic. =A0
    >
    > Czy utozsamiasz honor i patriotyzm z ubostwem i glupota?

    Zgadłeś.

  • 22. Data: 2009-01-21 13:47:01
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Zgadłeś.

    Nie zgadlem, tylko wywnioskowalem.
    Wiec ja taka postawe moge nazwac nihilizmem i moge tylko wspolczuc.

  • 23. Data: 2009-01-21 15:45:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl4i1i$gp2$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Nie istnieje nic takiego jak obowiązująca przysięga.
    Oczywiście, że istnieje i każdy honorowy człowiek o tym wie.
    Nie może być to jednak przysięga składana pod jakimkolwiek przymusem (takie
    nie zobowiązują).
    Istnieją również okoliczności mogące zwolnić z obowiązującej przysięgi.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2009-01-21 18:09:24
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:gl4i1i$gp2$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy

    > Oczywiście, że istnieje i każdy honorowy człowiek o tym wie.
    A Kopernik była kobietą. Honorowi ludzie wyginęli razem ze smokami, dziewicami
    i księżniczkami. Czyli nigdy ich nie było. Co uważasz za honorowe
    postępowanie? Wysadzić się w powietrze bo przysięgło się nie opuścić jakiegoś
    miejsca. Patrz postać fikcyjna Wołodyjowski.

  • 25. Data: 2009-01-21 19:07:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl7ock$fds$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > A Kopernik była kobietą. Honorowi ludzie wyginęli razem ze smokami,
    > dziewicami i księżniczkami. Czyli nigdy ich nie było.
    Napisałem wyraźnie - _człowiek_ _honorowy_ wie...
    Nie napisałem, że każdy pierwszy lepszy.

    > Co uważasz za honorowe postępowanie?
    Trudno jest mi ci to wytłumaczyć w kilku słowach.
    Nie wiem zresztą czy mi się chce i czy w ogóle warto.
    Może zróbmy inaczej - ty opisz co uważasz za postępowanie niehonorowe,
    będzie prościej.

    > Wysadzić się w powietrze bo przysięgło się nie
    > opuścić jakiegoś miejsca. Patrz postać fikcyjna Wołodyjowski.
    Po co sięgać do postaci literackich? Przecież są rzeczywiste.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2009-01-21 20:02:53
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    > Trudno jest mi ci to wytłumaczyć w kilku słowach.
    > Nie wiem zresztą czy mi się chce i czy w ogóle warto.
    > Może zróbmy inaczej - ty opisz co uważasz za postępowanie niehonorowe,
    > będzie prościej.
    Tralala lala bum cyk cyk. Zamydliłeś się i chcesz się wymigać. Cienki bolek
    jesteś. Dawaj te honorowe postępowania albo zamilcz po wsze czasy.

  • 27. Data: 2009-01-21 20:13:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl7v1d$pgr$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Tralala lala bum cyk cyk. Zamydliłeś się i chcesz się wymigać. Cienki
    > bolek jesteś. Dawaj te honorowe postępowania albo zamilcz po wsze czasy.
    Ty chyba jesteś jakiś bramostój, co?
    Ja cię, synku, wychowywać i uczyć za darmo nie nie zamierzam boś nie wart,
    chcesz - idź w śmietnik. To grupa dyskusyjna, a nie dydaktyczno-wychowawcza.
    Jeśli ci rodzice nie przekazali (albo nie dałeś rady pojąć) co znaczy
    dotrzymywanie słowa, odpowiedzialność za dane słowo, prosta uczciwość i
    godność, to co ci tam mówić o honorze. Jak ślepemu o kolorach, szkoda czasu
    na odpada.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2009-01-21 20:56:23
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > godność, to co ci tam mówić o honorze. Jak ślepemu o kolorach, szkoda czasu

    Co, nawet trzech przykładów honorowych zachowań nie jesteś w stanie podać i
    wytłumaczyć dlaczego były honorowe. No dawaj, nie wstydź się że się z Ciebie
    będą nabijał. Taki wygadany jesteś, wydaje Ci się ze mądry jesteś i
    kulturalny. A jak pusto Ci się w głowie robiło to słoma z dziurawych buciorów
    wylazła. Nie przejmuj się. Za dwa dni nikt nie będzie pamiętał o tym jak się
    ośmieszyłeś udając elokwentnego.

  • 29. Data: 2009-01-21 21:03:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl825n$f1s$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Co, nawet trzech przykładów honorowych zachowań nie jesteś w stanie
    > podać i wytłumaczyć dlaczego były honorowe.
    Po prostu nie dyskutuję z byle gnojami.
    Z tobą już nikt nie dyskutuje jak zauważyłeś i ja się do tej grupy
    przyłączę.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2009-01-21 21:24:23
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Po prostu nie dyskutuję z byle gnojami.
    > Z tobą już nikt nie dyskutuje jak zauważyłeś i ja się do tej grupy

    Ale ja tu nie przychodzę dyskutować tylko wpieniać takich przymułów bagiennych
    jak ty. Taka forma rozrywki. Niby mądry jesteś bo pisać potrafisz a trzech
    przykładów honorowych zachowań nie znasz, tylko oklepane frazesy wciskasz.
    Żenada.