  • 21. Data: 2007-10-02 22:38:58
    Temat: Re: Ważność legitymacji studenckiej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P wrote:

    > Gleboko mnie intryguje, jakie bedzie orzecznictwo. I nie chodzi
    > mi tu bynajmniej o czynna napasc ochroniarzy na Ciebie, ale o - chyba
    > pierwszy - wyrok w sprawie zakazywania fotografowania na terenie prywatnym
    > dostepnym publicznie. To bedzie niezly precedens odnoszacy sie do centrow
    > handlowych, galerii, muzeow, kin ( ;) ) itd.

    Samo fotografowanie nie widnieje na wokandzie jako zasadniczy element
    sprawy. Chociaż mam nadzieję, że uda się namówić sąd na wspomnienie tej
    kwestii w sentencji wyroku.

  • 22. Data: 2007-10-03 02:31:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Chociaż mam nadzieję, że uda się namówić sąd na wspomnienie tej
    > kwestii w sentencji wyroku.

    z pewnością

    KG

  • 23. Data: 2007-10-03 12:35:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Oct 2007, chester wrote:

> [...]
    deo_id=25445

    > Aż przykro patrzeć :-(
    > Co za kraj :-(

    Skrajnie dołujące jest, że dyrektor CH Janki ośmiela się publicznie
    powoływać na "ochronę własności intelektualnej", wskazując iż
    chodzi o architekturę!
    Kazałby swoim prawnikom przeczytać ustawę...

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2007-10-03 16:34:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Skrajnie dołujące jest, że dyrektor CH Janki ośmiela się publicznie
    > powoływać na "ochronę własności intelektualnej", wskazując iż
    > chodzi o architekturę!

    Jak dziś (czy wczoraj) przepytywał go dziennikarz z Gazety Wyborczej, to
    wymyślił nową wersję: zmieniło się miejsce akcji - twierdził że miało to
    miejsce przed kasami - a uzasadnieniem było "bo tak to ktoś będzie
    wiedział, jak wygląda u nas przesyłanie pieniędzy".

    A jak nie mam aparatu i tylko patrzę to inaczej?

    Co za debil...

  • 25. Data: 2007-10-03 17:11:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Pochwal się, dostaną bezpłatną reklamę ;)

    Ponoć w jutrzejszym GazWybie ma być. Redaktor planuje konsultacje także
    z Helsińską Fundacją Praw Człowieka i ogólnie rozkręcić sprawę.

  • 26. Data: 2007-10-03 18:02:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 03 Oct 2007 00:37:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Hej, akt spraw nie ujawniam. A prywatnymi opiniami o "poziomie i pionie"
    > moralnym pewnych szumowin mam prawo się dzielić.
    Wprawdzie bardziej mi chodziło o wiarygodność w twierdzeniach,
    która ze stron była napastliwa, która bez zacietrzewienia usiłowała
    wyjaśnić konfliktową sytuację bez eskalacji i takie tam. Może jednak nie
    rozwijajmy tego, bo akurat w tym sporze(foto/ochrona) jestem za Tobą ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2007-10-03 18:19:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

> [...]
    > wyjaśnić konfliktową sytuację bez eskalacji i takie tam. Może jednak nie
    > rozwijajmy tego, bo akurat w tym sporze(foto/ochrona) jestem za Tobą ;)

    Internet to internet - tutaj można się czasem pokłócić i nikomu krzywda
    się nie dzieje :)

    Przez analogię - grywając sobie w sieci w cywilizację można sobie
    popodsyłać bomby atomowe do wrażych miast.

    Zresztą jakbyś widział, jak sadystycznie strategie stosuję w tego typu
    grach i założył, że świadczy to o moich zachowaniach w sytuacjach
    rzeczywistych, to w życiu nie ośmieliłbyś się mieć zdania odmiennego niż
    moje - bałbyś się szybkiej i dokładnej, a przy tym dość sadystycznej,
    fizycznej likwidacji ;)