  • 11. Data: 2007-10-01 23:07:22
    Temat: Re: Ważność legitymacji studenckiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Oct 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > A jutro jadę do jednego poczytnego czasopisma wywiad robić :)

    Pochwal się, dostaną bezpłatną reklamę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-10-01 23:46:56
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Nawiasem mowiac, jak tam Twoja batalia z CH Janki?
    > Dzis obejrzalem sobie relacje w iTV. Fotogeniczny jestes :D

    A można o linka prosić?

    chester

  • 13. Data: 2007-10-01 23:48:34
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisal:
    > A można o linka prosić?

    http://www.itvp.pl/player.html?mode=0&channel=452&vi
    deo_id=25445
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2007-10-02 08:54:56
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Jacek pisze:
    > Chyba daliście się wrobić. IMO legitymacja ważna jest od wydania do daty na
    > stempelku.
    > Kontroler jest opłacany chyba prowizją od "złapanych" więc szuka (typowe dla
    > panstwa prawa i sprawiedliwości ;-) - sorry ale nie mogłem się powstrzymać)
    > Jacek

    dobrze, że przed PIS-em rządziły komuchy, wtedy był ład i porządek, a
    kanarzy rozdawali kwiatki.

  • 15. Data: 2007-10-02 11:33:29
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > http://www.itvp.pl/player.html?mode=0&channel=452&vi
    deo_id=25445

    Aż przykro patrzeć :-(
    Co za kraj :-(

    chester

  • 16. Data: 2007-10-02 18:50:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 22:32:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Powolutku... 8 X o 9:30 jest sprawa przeciwko ochroniarzom, a 18 X o
    > 12:00 jest sprawa przeciwko mnie - gnojek skarży o to, że "miałem
    > czelność" się bronić gazem. Przy czym sam się przyznał, że robi to tylko
    > dlatego, żeby mi utrudnić uzyskanie odszkodowania od jego firmy.
    Ale wiesz, że niektóre wypowiedzi na psp mogą stać się orężem przeciwko
    Tobie w ręku adwokatów strony przeciwnej? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2007-10-02 21:41:28
    Od: Bednar <b...@b...wp.pl>

    Dnia Tue, 02 Oct 2007 13:33:29 +0200, chester wystukał(a):

    Heh... Nic dodać, nic ująć...

  • 18. Data: 2007-10-02 21:45:06
    Od: Bednar <b...@b...wp.pl>

    Dnia Mon, 1 Oct 2007 16:11:09 +0200, zly wystukał(a):

    > Mozna sie zgodzic, zeby to kanar zaplacil ta oplate. Z jakiej racji to ona
    > ma placic??

    Wkrótce to się okaże. Napisałem odwołanie, w czwartek zawiozę osbiście do
    działu windykacji KM. Zaznaczyłem, że w związku z niekompetencją
    kontrolera, nie zgadzam się na poniesienie kosztów opłaty manipulacyjnej. W
    imieniu siostry oczywiście ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Bednar

  • 19. Data: 2007-10-02 22:05:43
    Od: Jacek_P <T...@c...edu.pl>

> [...]
    > tej firmy. Szuja prezesunio tej firmy głupio zrobił stawiając na szykany.
    >
    > A jutro jadę do jednego poczytnego czasopisma wywiad robić :)

    Gleboko mnie intryguje, jakie bedzie orzecznictwo. I nie chodzi
    mi tu bynajmniej o czynna napasc ochroniarzy na Ciebie, ale o - chyba
    pierwszy - wyrok w sprawie zakazywania fotografowania na terenie prywatnym
    dostepnym publicznie. To bedzie niezly precedens odnoszacy sie do centrow
    handlowych, galerii, muzeow, kin ( ;) ) itd.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2007-10-02 22:37:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Ale wiesz, że niektóre wypowiedzi na psp mogą stać się orężem przeciwko
    > Tobie w ręku adwokatów strony przeciwnej? ;)

    Hej, akt spraw nie ujawniam. A prywatnymi opiniami o "poziomie i pionie"
    moralnym pewnych szumowin mam prawo się dzielić.

    Swoją taki adwokacina to też niezła szuja - chociaż za młodu pewnie był
    przydupasem ubecji... Teraz współpracuje za kasę z ludźmi tego samego
    pokroju.