  • Data: 2012-02-05 19:18:33
    Temat: Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r
    Od: "dobranocka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W 1970 r zakupiłem nieruchomosc zabudowaną podpisując akt notarialny Umowa
    sprzedazy warunkowej w ktorym sprzedajacy kwituje odbior calej zaplaty za
    zbywaną nieruchomosc oraz upowaznia do przeniesienia do przeniesienia na
    mnie prawa wlasnosci tejze nieruchomosci o ile przezydium miejskiej rady
    narodowej nie wykona prawa pierwokupu.
    Mam tez zawiadomienie z przezydium miejskiej rady narodowej ze nie
    korzystaja z prawa pierwokupu.
    Brakuje mi drugiego aktu notarialnego - umowy przeniesienia wlasnosci.
    Czyli de facto nie mam aktu wlasnosci niruchomosci a nawet wlasnosc nie
    zostala przeniesiona w ksiedze wieczystej?
    Co robić?