    From: "Tomek" <tomek>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Date: Sun, 17 Aug 2008 00:19:35 +0200

    Witam

    Przytrafilo mi sie ot takie cos. Zakupilem miesiac temu w empiku ksiazke
    ktora wlasciwie dopiero teraz zaczalem czytac, jak sie okazalo ktos popelnil
    blad w drukarni i w miejsce stron 70-90 wstawione zostaly strony 50-60.
    Czyli zamiast kolejnych rozdzialow mam zdublowany rozdzial poprzedni. Ot
    ksiazka wyglada normalnie i nie miala zadnych artefaktow po ktorych na
    pierwszy rzut oka mozna by stwierdzic, ze cos jest nie tak w jej zawartosci.
    Zglosilem dzis ten problem w sklepie lecz zostalem odeslany z kwitkiem gdyz
    nie posiadam paragonu na ksiazke. Nie posiadam takowego gdyz chyba malo kto
    zbiera paragony na kazda rzecz ktora codziennie kupuje. Zglaszalem iz
    placilem karta platnicza za ta ksiazke jednak i to nie zostalo uwzglednione
    by rozpatrzyc wniosek. Poza tym z tylu ksiazki jest przybita cena
    charakterystyczna dla sieci empik wiec jest to w koncu dowod, ze kupilem ja
    u nich. Czy wg prawa mam jakies szanse na wymiane ksiazki na egzemplarz
    prawidlowy?

    Tomek