  • 1. Data: 2006-03-04 09:11:41
    Temat: WZÓR UMOWY AGENCYJNO REKLAMOWO PROMOCYJNEJ
    Od: "MIREK" <m...@t...pl>

    Prosz&#281; o przes&#322;anie wzoru umowy agencyjno reklamowo - promocyjnej z
    uwzgl&#281;dnieniem dla mojej firmy 5 % zarobku od ca&#322;o&#347;ci obrotu z
    podpisaniem umowy
    z drukarniami i wzór umowy mojej firmy z kontrachentami z góry dzi&#281;kuje
    Czarnecki

  • 2. Data: 2006-03-04 10:21:54
    Temat: Re: WZÓR UMOWY AGENCYJNO REKLAMOWO PROMOCYJNEJ
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    MIREK napisał(a):
> [...]
    podpisaniem umowy
    > z drukarniami i wzór umowy mojej firmy z kontrachentami z góry dzi&#281;kuje

    proszę o przesłanie posta w takiej postaci żeby to dało się odczytać, z
    góry dziękuję
    sg