  • 1. Data: 2006-03-03 20:52:14
    Temat: Do kiedy bezplatna edukacja ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy majac np 25 lat mozna zdawac egzaminy na okreslona panstwowa
    uczelnie, w systemie dziennym ? Do kiedy mozna na koszt panstwa zdobywac
    wyksztalcenie wyzsze ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-03-03 20:54:03
    Temat: Re: Do kiedy bezplatna edukacja ?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Czy majac np 25 lat mozna zdawac egzaminy na okreslona panstwowa
    > uczelnie, w systemie dziennym ? Do kiedy mozna na koszt panstwa
    zdobywac
    > wyksztalcenie wyzsze ?

    a nie do demencji starczej?

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2006-03-03 21:38:31
    Od: "Marita" <m...@W...konto.pl>

    Ja slyszalam, ze do ukonczenia 24 roku zycia ale trzeba by to sprawdzic
    (kolezanka zastanawiala sie czy nie zdawac w 2005 bo twierdzila ze to
    ostatni rok, w ktorym by mogla, wlasnie 24 jej stuknelo wtedy).
    Pozdrawiam:)

  • 4. Data: 2006-03-04 00:50:37
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Czy majac np 25 lat mozna zdawac egzaminy na okreslona panstwowa
    > uczelnie, w systemie dziennym ? Do kiedy mozna na koszt panstwa zdobywac
    > wyksztalcenie wyzsze ?

    Pierwsze słyszę, że jest jakieś górne ograniczenie wieku w tej kwestii poza
    przypadkami, w których specyfika studiów niejako wymusza odpowiedni wiek. Mam
    tu na myśli np. uczelnie typu AWF.