  • 11. Data: 2005-11-16 19:52:23
    Temat: Re: Odp: WYPADEK koło Łańcuta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > I przy okazji poranić wszystkich naokoło.

    Ryba: "No i po co mi pan wchodził na linię ognia?!"
    Przechodzień: "Przepraszam..."

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-11-16 21:39:29
    Temat: Re: WYPADEK koło Łańcuta
    Od: "ZDENEK" <ale ja@ja.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w

    > Użytkownik "ZDENEK" <ale ja@ja.pl> napisał w

    > Jakie widzisz rozwiązanie? Zatrzymywanie do kontroli fakultatywne?? ;))
    > W jakim kraju policja nie goni?
    > I co ma to wspólnego z Magdalenką?

    to są takie nahalne działania - moim zdaniem wiele działań niesie ofiary -
    klientka ponąć miała w aucie fajki bez akcyzy i dlatego wiała - łapka gonili
    w Mielcu - zginął a ponąć dzrzwiami go strącili , w Magdalence też mogli
    jakoś rozważniej wejść - podjechali by czołgiem i wojskiem i wyszli by z
    białą flagą - dzis juz by siedzieli w pudle , tutaj też powinni drugi patrol
    wezwać - zamknąć ruch na drodze lub podać przez radio i ostrzedz ludzi o
    pościgu - wkońcu mogą wejśc na częstotliwość 88-108 MHz
    moze cos sie zmieni z Pana Ziobry ... zobaczymy
    pozdrawiam
    Zdenek

  • 13. Data: 2005-11-17 01:53:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ZDENEK" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości
    > Po raz kolejmy w wyniku nie umiejętności działań doszło do
    tragicznego
    > wypadku w którym zginęła uciekająca Golfem
    > przed pościgiem kobieta i niewinny uczestnik ruchu drogowego.
    > Kiedy oni końcu przestaną uczyć się narażając niewinnych ludzi ....
    > Magdalenka i taki wypadek to jedno i to samo . Teraz będą szukać
    winnych
    > wśród umarłych ....

    Po pierwsze zupełnie nie rozumiem co ma tutaj do rzeczy Magdalenka.
    Tam z tego co pamiętam nikt nikogo nie gonił. Po drugie chciał bym Ci
    nieśmiało zwrócić uwagę, że to nie policjanci uciekali, tylko owa
    kobieta. Nie wykluczam, że policjanci swoja obecnością mogli się do
    tego przyczynić, ale mimo wszystko na pewno ich celem działania
    ucieczka tej kobiety nie była.

    A odpowiadając na główne pytanie "Kiedy oni końcu przestaną uczyć się
    narażając niewinnych ludzi" odpowiem, że moim zdaniem wówczas, gdy
    sama ucieczka będzie przestępstwem zagrożonym wysoką karą właśnie z
    tego powodu, ze stwarza zagrożenie dla osób postronnych. Bo dokąd tak
    nie jest, to całe rzesze kretynów uciekają dla sportu. Gdyby mieli
    świadomość, że policjant zamiast ich gonić po prostu ich zastrzeli, to
    w przeważającej większości wypadków nikt by na ucieczkę nie zdecydował
    się i pewnie by do nikogo strzelać nie trzeba było.

  • 14. Data: 2005-11-17 01:56:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > I przy okazji poranić wszystkich naokoło.

    No ale upoważnienie policjantów do zepchnięcia z drogi szarżującego
    samochodu by się moim zdaniem bardzo przydało. W kraju wolności jakim
    jest USA w niektórych stanach jest dopuszczalne i jakoś nikt nie
    protestuje.

  • 15. Data: 2005-11-17 09:26:37
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A ja zapytam inaczej. Gdyby tak tobie Zdenek ukradziono samochód i właśnie z
    piskiem opon złodziej odjeżdżałby na twoich oczach to ty też byłbyś za tym,
    aby przypadkiem winnego nie ścigać, ale gdzieś go jakoś "łagodnie" (prawdę
    mówiąc ciekawa jestem jak?) zatrzymać. A w samochodzie komórka, laptop, parę
    ważnych dokumentów... i wszystko to odjeżdża sobie w siną dal... Nie wierzę,
    że nie krzyczałbyś "gonić złodzieja".
    Zdaje się, że często punkt widzenia mocno zalezy od punktu siedzenia.
    Graszka

  • 16. Data: 2005-11-17 11:09:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Kiedy oni wkońcu przestaną uczyć się narażając niewinnych ludzi ....
    > Magdalenka i taki wypadek to jedno i to samo . Teraz będą szukać winnych

    jakis link do art ?

    P.

  • 17. Data: 2005-11-17 11:11:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > moze cos sie zmieni z Pana Ziobry ... zobaczymy

    moim zdaniem wiecej zlego niz dobrego przyniesie (obrona konieczna,
    udostepnianie danych
    osob skazanych za przestepstewpstwa na maloletnich ponizej 15 roku,
    obracanie linczu w obrone).

  • 18. Data: 2005-11-17 11:11:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > bo przed policją się nie ucieka
    > powinni móc strzelać do takich co uciekają, i to bez ostrzeżenia

    w opony.

    p.

  • 19. Data: 2005-11-17 11:12:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > samochodu by się moim zdaniem bardzo przydało. W kraju wolności jakim
    > jest USA w niektórych stanach jest dopuszczalne i jakoś nikt nie

    w usa pozwala sie na takie zepchniecia bo tam jest do najblizeszego sklepu
    kilkadziestat km, u nas zepchna w krzaki i co?
    Zabija jakies dzieci idace poboczem.

  • 20. Data: 2005-11-17 11:14:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >dal... Nie wierzę, że nie krzyczałbyś "gonić złodzieja".
    > Zdaje się, że często punkt widzenia mocno zalezy od punktu siedzenia.

    no to sobie wyobraz sytuacje w ktorej policja moze zastrezic taka osobe,
    strzela,
    1. samochod zjezdza na pobocze zabijajac np dzieci
    2. zlodziej zaciagnal przypadkowa ofiare do samochodu ktora oda takiego
    stralu rowniez ginie?

    p.