  • Data: 2005-05-13 09:19:26
    Temat: WWW, allegro,
    Od: "Paweł D." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    I mnie spotkało... opis towaru na allegro nie odpowiadał rzeczywistości.
    Kontakt z kolesiem... zero, do momentu wystawienia negatywa.

    Postanowiłem w internecie na mojej strone opisać,a linka do nie dałem w
    odpowiedzi na negatywa jaki koleś mi wystawił.

    Teraz się rzuca że: "Udostępnił Pan moje dane imienne bez mojej zgody,
    co w świetle prawa jest naruszeniem mojej nietykalności osobistej oraz
    narażeniem mnie na nieprzyjemności. Ja tylko proszę o usunięcie IMIENIA
    I NAZWISKA. Nick niech sobie będzie"

    hmm..
    ale czy to tak jest: oto moja stronka o tym:
    http://www.daniec.org/allegro czy moglibyście ocenić jej zawartość, czy
    to podpada?? Mam już opinie, ale jestem ciekaw opinii innych.

    Bardzo dziękuje za wyrażenie opinii.

    pozdrawiam
    Paweł Daniec