  • Data: 2005-05-13 23:49:30
    Temat: Re: WWW, allegro,
    Od: "Paweł D." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat moje szczęcie polega na tym, że przesyłkę nie odebrałem w
    domu, a na poczcie, i prosto z niej udałem się do biura mojej
    narzeczonej, gdzie przy niej, i 2 osobach które z nią współpracują
    otwierałem przesyłkę...

    Co do kwoty minimalnej... jest niska, nie zajmą się... to jest
    raptem 4 zł, ale chodzi o zasady. Sprawa została udokumentowana,
    dodatkowo udało mi się ustalić źródło tych kart sim / starterów...
    również allegro, ale to było po fakcie. Poprzednia osoba która je
    posiadała, ma dokumenty potwierdzające wykorzystanie tych kart, w
    postati jakiś kodów kreskowych z karty z numerami pin / puk, i samej
    karty sim.

    Gdyby nie mylący mnie opis, pewnie bym nie kupił, opis ma być
    rzetelny, odpowiadający prawdzie...

    Wiem o czym mówisz, doiskonale zdaje sobie z tego sprawe, i zostało to
    udukomentowane...
    Dodatkowo osoba ta wykorzystuje nie wyszukany język, nie tylko pod moim
    adreszem, ale w czasie odwoływania ofert kupna na innych swoich
    aukcjach... Wiem że wiele osób po moim opisaniu sprawy zrezygnowało z
    zakupu u niego starterów, tzw. "NÓWEK".

    Chciałem uzyskać informacje czy moja strona spełniastandarty w
    publikowaniu matriałów... I czy nie złąmałęm gdzieś prawa, oczywiście
    było to konsultowane z kolegami z prawa, ale wole zapytać osób nie
    znających mnie, będących poza podejrzeniem o stronniczość. W czasie
    wizyty na Policji, też i ich zapytałem czy tego typu strona narusza
    jakieś prawo, odpowiedzieli że nie... do puki nie podam doskłądnych
    danych. Co do linka, to już tacy pewnii nie byli, bo się jeszcze z tym
    nie spotkali, ale zapytali czy jestem włąścicielwm strony do której
    prowadzi linki. Odpowiedziałęm że nie, bo jest to JEGO strona,
    skatalogowana przez Google, kiedyś tam... Oni nie widzą w tym nic złego,
    skoro osoba ta sama opublikowała dane... A na mojej stronie znajduje sie
    opis tego co miało mijsce, potwierdzone przez spisanie protokołu.
    Wiadomo że skłądanie nie prawdziwych zeznań jest karane.

    Pozatym sam sie przekonałem że każdy kolejny list elektoroniczny jest
    już bardziej wyważony, zwracam uwagę że osoba ta pozwoliła mi na
    umieszczenie nika, a nik ten jest zarazem imieniem tej osoby... więc
    jest to troszkę ...

    PRAWDA JEST TAKA ZE TRACE TYLKO SWÓJ CZAS, ALE GDYBYŚMY WSZYSCY TAK
    SOBIE ODPUŚCILI, GDYBY TAK NAPRAWDĘ WSZYSCY ODPUŚCILI... bo nie warto..
    mielibyśmy dużo takich nie kompetentnych kontarachętó, wykorzytujacych
    niedopowiedzenia...

    serdecznie pozdrawiam
    Paweł Daniec