  • 1. Data: 2008-10-20 14:20:10
    Temat: WKU prawidlowe wezwanie
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Witam
    Szukam artykulu albo ustawy ktora reguluje prawidlowy sposob
    doreczania wezwan przez KU. Sama ustawa o o obronie tego nie mowi.
    Wewnetrzene przepisy? rozporzadzenie o komunikacji administracji z
    obywatelami?

  • 2. Data: 2008-10-20 14:36:27
    Temat: Re: WKU prawidlowe wezwanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > doreczania wezwan przez KU. Sama ustawa o o obronie tego nie mowi.
    > Wewnetrzene przepisy? rozporzadzenie o komunikacji administracji z

    KPA.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 3. Data: 2008-10-20 20:09:33
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Johnson napisał(a):

    > KPA.
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > Im bardziej chore pa?stwo, tym wi?cej w nim praw.

    No wlasnie mi chodzi o te "przepisy stanowia inaczej". Bo jakos mija
    mi sie z celem pisanie o konsekwencjach niestawienia sie na wezwanie
    jak wezwanie jest doreczone niezgodnie z kodeksem.

  • 4. Data: 2008-10-21 10:33:18
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > No wlasnie mi chodzi o te "przepisy stanowia inaczej". Bo jakos mija
    > mi sie z celem pisanie o konsekwencjach niestawienia sie na wezwanie
    > jak wezwanie jest doreczone niezgodnie z kodeksem.

    To już lepiej stawić się na wezwanie, ale... z adwokatem. Wyjdzie znacznie
    taniej, niż dziura w życiorysie :)

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2008-10-21 10:52:52
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Paź, 11:33, "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:

    > To już lepiej stawić się na wezwanie, ale... z adwokatem. Wyjdzie znacznie
    > taniej, niż dziura w życiorysie :)
    >
    > --
    > Lukasz

    Tylko zadnego wezwania nie ma. Bo to ze sobie wysylaja do ludzi listy
    to rownie dobrze moze ciocia z ameryki zyczenia wyslac. Albo pocztowke
    z Gdyni do Gdanska zeby 6 lat szla. Staram sie znalezc jakis przepis
    ktory zwalnia z obowiazku wyslania z potwierdzeniem odbioru albo ze
    "potencjalny powolywany powinien byl wiedziec ze ma sie stawic". I czy
    brak potwierdzenia dostarczeie powolaia jest wystarczajacy do
    wznowienia calego biegu.