    From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU - odwiedziny z indeksem?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 14:42:24 +0200

    Witam,

    W tamtym roku rozpoczalem nauke w szkole policealnej. Z sekretariatu
    odebralem zaswiadczenie i poszedlem do WKU. Otrzymalem odroczenie na czas
    nauki, to jest do czerwca 2003 roku. Tymczasem pare tygodni temu ktos mi
    powiedzial, ze musze wziasc swoj indeks i isc go okazac. Wydaje mi sie to
    dziwne, bo skoro mam odroczenie na pismie do czerwca przyszlego roku to po
    co mam sie tam krecic? Tym bardziej, ze nikt nic mi nie wspominal o
    wizytach kontrolnych.
    Na innej grupie dyskusyjnej znowu ktos poruszyl ten temat. Tyle tylko, ze
    mowa jest o studentach. Nie wiem jak oni otrzymuja odroczenie - czy na
    wszystkie lata nauki z gory, czy tylko na rok i w zwiazku z tym musza co
    roku odnawiac (i stad te okazanie indeksu).

    Czy ktos moze w zwiazku z tym wie cos o istnieniu jakiegos przepisu
    odnosnie takiej sytuacji? Mam na wszelki wypadek jednak isc, czy spokojnie
    moge olac te sprawe?

    I przy okazji kolejne pytanie. W przyszlym roku zamierzam rozpoczac
    studia. Jesli odroczenie mam do czerwca to kiedy powinienem sie zglosic do
    WKU i poinformowac ich o checi kontynuowania nauki? Od razu jakies
    dokumenty (wypis z uczelni) trzeba przedstawic?

    pozdrawiam
    Greg