  • Data: 2002-10-14 13:25:21
    Temat: Re: WKU - odwiedziny z indeksem?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KrzysiekPP" w news:MPG.1814de087db87cb2989718@news.tpi.pl napisał(a):

    > Powinienes dbac o to, zeby termin odroczenia nie stal sie
    > jednoczesnie terminem poboru ;)

    A wiec teraz jednak isc nie musze z indeksem jesli mam odroczenie do
    czerwca?

    > tj. jak mija termin odroczenia to stawiasz sie w WKU
    > z odpowiednimn dokumentem.

    Tylko jakie ja dokumenty dostane? Studia zaczynaja sie w koncu
    wrzesnia/poczatku pazdziernika. Byc moze bede musial juz cos zalatwiac w
    maju (lub jeszcze wczesniej), jakies wpisowe i moze na tej podstawie
    otrzymam jakies zaswiadczenie o kontynuowaniu nauki. Kurcze... to bedzie
    nerwowy dla mnie okres :)

    pozdrawiam
    Greg