  • 1. Data: 2004-01-04 19:39:24
    Temat: WKU chce mi zabrać motocykl.
    Od: "Zelo" <e...@w...pl>

    Witam

    WKU chce mi zabrać motocykl i nie wiem, czy mogę się jakoś przed tym
    obronić, czy po prostu mogą mi zabrać co chcą i tyle. Motocykl, wg mnie,
    raczej nie nadaje się do celów wojskowych, chociaż jest w dobrym stanie
    technicznym.
    Może jest jakiś paragraf, który uchroniłby mnie przed utratą sprzętu?
    Z góry THX za każdą odpowiedź.

    Zelo
    elo (dot) cool (at) wp (dot) pl

  • 2. Data: 2004-01-04 19:53:57
    Temat: Re: WKU chce mi zabrać motocykl.
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zelo" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > technicznym.
    > Może jest jakiś paragraf, który uchroniłby mnie przed utratą sprzętu?

    napisz jasniej o co chodzi, moze ktos Ci pomoze.
    imho nikt nic niechce Ci zabrac, tylko tworzy ewidencjie tego co sie moze
    przydac w razie wojny.
    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-04 20:21:11
    Od: "r21" <r...@o...pl>

> [...]
    > technicznym.
    > Może jest jakiś paragraf, który uchroniłby mnie przed utratą sprzętu?

    moze nie rob mu badan technicznych?
    i poinformuj wku ze niestety ale nie jest dopuszczony do ruchu ...
    moze chociaz te badania ci sfinansuja?
    pozdro:))

  • 4. Data: 2004-01-04 21:11:15
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > technicznym.
    > Może jest jakiś paragraf, który uchroniłby mnie przed utratą sprzętu?

    Czyzby znowu przesylali te genialne lisciki ze w dniu takim a takim nalezy
    sie zglosic w miejsce takie a takie celem oddania sprzetu w celach
    wojskowych ?
    Odemnie chcieli auta ... a na miejscu okazalo sie ze poprostu nie mieli
    innych drukow (co smieszne jest bo to byl druk z kompa a nie z drukarni::) i
    chodzilo tylko o ewidencje ...

  • 5. Data: 2004-01-05 14:20:52
    Od: "Zelo" <e...@w...pl>

    Jeśli tylko chcą sporządzić ewidencję, to nie mam co się martwić. Myślałem,
    że chcą go powinąć dla siebie. W moim mieście, chociaż małym (Zamość, może
    ktoś słyszał ;-)), takie nadużycia zdarzały się już dwa razy. Raz zabrali
    komuś ścigacze, a innemu skroili Land Rovery.

    Dzięki za odpowiedź.

    Zelo
    elo (dot) cool (at) wp (dot) pl