  • 1. Data: 2007-12-13 13:42:27
    Temat: czy zapłace cos od sprzedaży działki
    Od: "zorby" <z...@u...poczta.onet.pl>

    Witam mam takie pytanie

    mam okazje tanio kupic działke i chiałbym ja na wiosne sprzedac i terazmoje
    pytanie ile zapłace podatku i innych opłat
    jesli teraz kupie działke za 65tys a sprzedam powiedzmy za 90tys na wiosne

    czy jest jakis przepis ( tak jak w przypadku auta) ze po 6 miesiacach nic
    nie zapłace??

  • 2. Data: 2007-12-13 14:17:42
    Temat: Re: czy zapłace cos od sprzedaży działki
    Od: "Nieruchomości Expon" <n...@e...pl>

    Przy zakupie koszty dodatkowe (taksa notarialna, pcc, wypisy) ok.2975 PLN
    Przy sprzedaży 19% podatek od dochodu, więcej informacji n/t podatku
    http://www.podatki.egospodarka.pl/19883,Podatek-od-s
    przedazy-nieruchomosci,1,65,1.html

    Pozdrawiam/Kind Regards
    ======================
    Tomasz Kołodziejczyk - Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami - Licencja nr
    6428
    Tel.0 501 045 805 e-mail: t...@e...pl

    Expon Nieruchomości, Al.Krakowska 31, 05-090 Raszyn
    Tel/Fax 022 720 54 55 strona internetowa: www.expon.pl
    Jesteśmy członkiem Warszawskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie
    Nieruchomościami oraz Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

  • 3. Data: 2007-12-13 14:33:05
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Jeśli dla tej działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania
    przestrzennego a ty kupujesz działkę w ciągu 5 lat od jego uchwalenia to
    dowiedz sie ile zapłacisz tzw opłaty planistycznej

  • 4. Data: 2007-12-13 17:36:19
    Od: "zorby" <z...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli dla tej działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania
    > przestrzennego a ty kupujesz działkę w ciągu 5 lat od jego uchwalenia to
    > dowiedz sie ile zapłacisz tzw opłaty planistycznej

    mogbys rozwinąc swoja mysl???? jak sprawdzic czy taki plan i kiedy powstał?

  • 5. Data: 2007-12-13 18:45:16
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > mogbys rozwinąc swoja mysl???? jak sprawdzic czy taki plan i kiedy
    > powstał?
    W gminie w geodezji