  • 11. Data: 2007-02-21 15:05:12
    Temat: Re: Uwodzenie nieletniej..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:
    > Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > 15 a "przed 20-tką" to jest jakaś różnica, nie? ;-)

    No właśnie - ja byłem skłonny przypuszczać, że to raczej jakaś 20-latka
    się zgrywa, że lada chwila będzie mieć 15 lat (tak jak ja się z
    przymrużeniem oka upieram, że mam dwadzieścia z małym ogonkiem... w
    prawdzie mam tyle samo przez ostatnie 10lat, ale kto by tam wierzył
    jakimś papierkom ;) )

    A tu siurpryza - faktycznie nastolatka :)

    Statystycznie faktycznie przeciętna 15-latka to będzie PiSaćTaKjAkOś
    "trendi" (nie wiem, czy dobrze naśladowałem ten styl) i głupio się
    hihotać (że już nie wspomnę o 15-letnich chłopakach, bo to z reguły
    jeszcze bardziej dzieciaki).

    Ale zdarzają się wyjątki...

  • 12. Data: 2007-02-22 03:37:46
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co ma dorzeczy: v627.rev.tld.pl?

    pomocprawna.info i wszystkie śmieci którę przez tą kretyńską bramkę idą.

  • 13. Data: 2007-02-22 07:33:33
    Temat: [OT] Re: Uwodzenie nieletniej..
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > "trendi" (nie wiem, czy dobrze naśladowałem ten styl) i głupio się
    > hihotać (że już nie wspomnę o 15-letnich chłopakach, bo to z reguły

    Proponouję pomęczyć mózg i wzrok na www.debilneopisy.pl :) To dopiero
    finezyjna lektura :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl