  • 11. Data: 2011-08-29 16:25:54
    Temat: Re: Uwaga Pirat - program w tv
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-28 23:56:15 +0200, poreba <d...@p...pl> said:

    > A tak konkretniej, na jakiej podstawie jest mozliwe dokumentowanie i
    > publikowanie przebiegu postępowania o wykroczenia?

    A to było dokumentowanie przebiegu postępowania o wykroczenia?
    BO z opisu wynikało, że filmowali plicjanta podczas pracy.

    > Coś na pewno jest w kpw,

    Skoro tak twierdzisz, to szukaj - nie mam zamiaru bronić twoich tez.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-30 01:40:26
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 18:25:54 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A to było dokumentowanie przebiegu postępowania o wykroczenia?
    > BO z opisu wynikało, że filmowali plicjanta podczas pracy.
    Dzięki za wyjaśnienie, następnym razem w sądzie powiem że po prostu
    dokumentuję swoją pracę i Wysoki swoją zgodę (jej brak) na nagrywnie może
    sobie w buty z bydlęcej skóry wsadzić.
    > Skoro tak twierdzisz, to szukaj - nie mam zamiaru bronić twoich tez.
    Aha, czyli nie masz zielonego pojęcia.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2011-08-30 06:08:47
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 13:51:02 +0200, <s...@a...pl>
    napisał:

    >A policjant nie jest uprawniony? Nigdy w "piracie' nie widziałem, by ktoś
    >poza policją kontrolował.

    W radiowozie są osoby trzecie nieuprawnione do poznawania danych
    osobowych.

    Paweł

  • 14. Data: 2011-08-30 16:16:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-30 03:40:26 +0200, poreba <d...@p...pl> said:

    > Aha, czyli nie masz zielonego pojęcia.

    Tak, nie mam zielonego pojęcia co ci się wydaje.
    Sam musisz szukać potwierdzenia swoich tez.

    Tzn. - bo znowu się zapowietrzysz - nie musisz.
    Możesz jak do tej pory...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-08-30 18:31:25
    Od: <s...@a...pl>

    > W radiowozie są osoby trzecie nieuprawnione do poznawania danych
    > osobowych.

    Nieuprawnione? Na jakiej podstawie sądzisz, że twoje dane są tak tajne, że
    ich dziennikarz poznać nie może?

    Zapewne będziesz chciał powołać się na ustawę o ochornie danych osobowych.
    Jeśli przyjdzie ci to do głowy to przeczytaj przede wszystkim punkt 3a.

  • 16. Data: 2011-08-31 06:51:03
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:31:25 +0200, <s...@a...pl>
    napisał:

> [...]
    >Jeśli przyjdzie ci to do głowy to przeczytaj przede wszystkim punkt 3a.

    Przeczytaj w takim razie art 3a ust 2 oraz 36 ust 1

    Poznanie danych osobowych przez dziennikarza nie jest potrzebne do
    utworzenia materiału, a takie dane zgodnie z tym artykułem powiązanym
    z prawem prasowym dziennikarz może posiadać.

    Zgodnie z art 36 ust 1 te dane także nie są zabezpieczone przed
    niepowołanym dostępem (dotyczy dziennikarzy!)

    Przewożenie danych osobowych nagranych na materiale video w kamerze
    niczym sie nie różni od przewożenia takich samych danych w
    niezabezpieczonym/nieszyfrowanym laptopie, czy pendrivie.

    Paweł

  • 17. Data: 2011-09-01 20:17:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2011, Paweł wrote:

    > Przeczytaj w takim razie art 3a ust 2 oraz 36 ust 1
    [...]

    > Przewożenie danych osobowych nagranych na materiale video w kamerze
    > niczym sie nie różni od przewożenia takich samych danych
    > w niezabezpieczonym/nieszyfrowanym laptopie, czy pendrivie.

    Ja tak trochę "z głowy czyli z niczego" - piszesz o pojedynczej
    danej (bądź "pojedynczych danych", powinno być: "małolicznych"),
    czy o zbiorze danych?
    Wydaje mi się że wymogi co do ochrony są istotnie różne.
    Mylę się istotnie czy nie? ;)
    (przecież w przypadku wymogu skutecznej ochrony "małolicznych danych"
    żaden urzędnik ZUS, US czy podobnej instytucji nie miałby prawa
    przenosić dokumentów w zwykłej papierowej teczce)
    Wnoszę o niekaranie za lenistwo, ale nie mam zdrowia szukać
    w ustawie :[

    pzdr, Gotfryd