  • 1. Data: 2007-06-17 17:42:11
    Temat: Utrudnianie kontaktów z dzieckiem
    Od: e...@t...pl

    Witam

    Aktualnie jestem w separacji z moja ex, mamy 3 letnia córeczke. Przez
    ponad rok od rozstania, walczyłem o kontakt z nią, ponieważ moja ex
    wraz z rodzicami u których mieszka niepozwalała mi na kontakt z
    córcią. Po czasie doczekałem sie prawomocnego wyroku o widzenia co
    niedziele, i moja ex też zmiękła i po kilku interwencjach policji
    zaczeła respektować postanowienie sądowe.
    Problem niestety istnieje nadal, ponieważ moja córcia mieszka z moja
    ex i jej rodzicami. Moja ex pracuje w różnych godzinach i czasem
    wypada tak ze niema jej w wyznaczonym przez sad terminie. Wtedy jej
    rodzice nie pozwalają mi wziąść córci na spacer. Mimo ze w orzeczeniu
    jest zaznaczone że moge brać córcie bez obecności matki dziecka i w
    miejsca przeze mnie wskazane. Niemam ograniczonych praw
    rodzicielskich. Próby wziecia dziecka kończą sie tylko notatka
    policyjną ze zaistniała sytuacja łamania postanowienia.
    Moje pytanie jest takie: Czy moge podać rodziców mojej ex o
    utrudnianie kontaktów, oraz jaki paragraf moge do tego użyć?? Bo to
    troche nie fer żeby dziadkowie mieli wieksze prawa odemnie.

    Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-17 22:40:51
    Temat: Re: Utrudnianie kontaktów z dzieckiem
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    >Problem niestety istnieje nadal, ponieważ moja córcia mieszka z moja
    >ex i jej rodzicami.

    Wnies ponownie o ustalenie kontaktow z dzieckiem i ukaranie winnych- tzn
    bylej. Oczywiscie Policja jako swiadek musi byc.

    >Moja ex pracuje w różnych godzinach i czasem
    >wypada tak ze niema jej w wyznaczonym przez sad terminie.

    To nie Twoj problem.

    >Wtedy jej rodzice nie pozwalają mi wziąść córci na spacer. Mimo ze w
    >orzeczeniu
    >jest zaznaczone że moge brać córcie bez obecności matki dziecka i w
    >miejsca przeze mnie wskazane.

    Mozesz poleconym zawiadomic ex, ze ma "dostarczyc" corke we wskazane
    miejsce.

    >Próby wziecia dziecka kończą sie tylko notatka
    >policyjną ze zaistniała sytuacja łamania postanowienia.

    masz dowod
    >Moje pytanie jest takie: Czy moge podać rodziców mojej ex o
    >utrudnianie kontaktów, oraz jaki paragraf moge do tego użyć?? Bo to
    >troche nie fer żeby dziadkowie mieli wieksze prawa odemnie.

    Winna jest matka dziecka poniewaz pozostawila dziecko pod opieka osob, ktore
    nie respektuja postanowien sadu.
    Ja bym wezwal matke dziecka listem poleconym do zawiadomienia osob pod
    ktorych opieka corka pozostaje o postanoweniu sadu w zakersie kontaktow i
    ewentualnych konsekwencjach, a nastepnie, o ile to nie pomoze skierowal
    sprawe przeciw matce.
    Pozdrawiam i powodzenia

  • 3. Data: 2007-06-18 08:36:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Moje pytanie jest takie: Czy moge podać rodziców mojej ex o
    > utrudnianie kontaktów, oraz jaki paragraf moge do tego użyć??

    art 244 kk. ? (znak zapytania oznacza pytanie, bo sam nie wiem)

    P.
    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/