  • Data: 2007-06-17 17:42:11
    Temat: Utrudnianie kontaktów z dzieckiem
    Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Aktualnie jestem w separacji z moja ex, mamy 3 letnia córeczke. Przez
    ponad rok od rozstania, walczyłem o kontakt z nią, ponieważ moja ex
    wraz z rodzicami u których mieszka niepozwalała mi na kontakt z
    córcią. Po czasie doczekałem sie prawomocnego wyroku o widzenia co
    niedziele, i moja ex też zmiękła i po kilku interwencjach policji
    zaczeła respektować postanowienie sądowe.
    Problem niestety istnieje nadal, ponieważ moja córcia mieszka z moja
    ex i jej rodzicami. Moja ex pracuje w różnych godzinach i czasem
    wypada tak ze niema jej w wyznaczonym przez sad terminie. Wtedy jej
    rodzice nie pozwalają mi wziąść córci na spacer. Mimo ze w orzeczeniu
    jest zaznaczone że moge brać córcie bez obecności matki dziecka i w
    miejsca przeze mnie wskazane. Niemam ograniczonych praw
    rodzicielskich. Próby wziecia dziecka kończą sie tylko notatka
    policyjną ze zaistniała sytuacja łamania postanowienia.
    Moje pytanie jest takie: Czy moge podać rodziców mojej ex o
    utrudnianie kontaktów, oraz jaki paragraf moge do tego użyć?? Bo to
    troche nie fer żeby dziadkowie mieli wieksze prawa odemnie.

    Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam