    From: MK <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Utracone korzyści
    Date: Wed, 21 Nov 2007 12:45:12 +0100

    Niestety zdarzyło się, że w ramach nie potwierdzonego pełnomocnictwa
    wystawiłem na Allegro pewną rzecz. Błąd, wyszło po fakcie. Właściciel
    rozmyślił się, twierdzi, że inaczej miało być a ja nie mam pisemnego
    pełnomocnictwa. Za to zwycięzca aukcji domaga się wydania przedmiotu aukcji.

    1. Właścicielem nie jestem, pisemnego pełnomocnictwa nie mam. Właściciel
    twierdzi, że inaczej miało być. Cóż, przysługi... :/
    2. Zwycięzca już wykonał płatność na konto właściciela, nie moje.
    3. Poinformowałem właściciela by niezwłocznie zwrócił płatność.

    Czym, prócz negatywem, może się to dla mnie skończyć?
    Jakich utraconych korzyści może domagać sie zwycięzca aukcji ode mnie?
    Czy to może być np. różnica z dowolną wyceną tego towaru? Np. szejk
    chciałby odkupić za milion to co zostało zakupione za tysiąc.

    Jak się zabezpieczyć? Bardzo proszę o radę.
    --
    pzdr, MK