  • Data: 2007-11-21 11:51:27
    Temat: Re: Utracone korzyści
    Od: MK <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Jak się zabezpieczyć? Bardzo proszę o radę.

    Jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie:
    - jestem przedsiębiorcą;
    - aukcja "grzecznościowa" (wiem, mam za swoją dobroduszność), nie mam
    pełnomocnictwa pisemnego, właściciel wypiera się teraz pełnomocnictwa
    ustnego;
    - transakcja była na moje konto Allegro, ale nie na moje konto bankowe;
    - przedmiotem aukcji nie była rzecz materialna, którą mogę odkupić. Były
    to prawa majątkowe do domeny. Z natury nie mogę takich odkupić mu na
    wolnym rynku i wykonać umowę.

    Bardzo proszę o poradę jak się zabezpieczyć przed tym, że nagle okazało
    się, że facet utracił milion korzyści bo zawarł jakieś tam umowy, np.
    odsprzedaży.

    --
    pzdr, MK