  • 71. Data: 2024-04-04 20:00:39
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2024 o 19:40, io pisze:

    > jakiś nowy pas jest zupełnie inny znak dla tych na głównej, Ci na
    > rozbiegówce mogą co najwyżej potrzebować znaku o końcu rozbiegówki jak
    > nie linie zasypane, ale o tym kielnia nie informuje.

    No widzisz - usało ci się dojść do tego że kielnia nie jest dla tych na
    drodze głównej. Szerlok z ciebie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-04-04 20:01:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2024 o 19:32, io pisze:

    > Ale, że znak 'ustąp' rozumiem inaczej niż Ty?

    Zdaje się że parę postów temu negowałeś istnienie pasów rozbiegowych
    (fachowo włączania). Do tego si odnosiłem - nie zmieniaj tematu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2024-04-05 00:24:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Te pobożne życzenia są zawarte w "wytycznych do planowania węzłów". A że
    > nie zawsze działają... czynnik ludzki.

    Skoro sam przyznajesz, że czynnik ludzki, to skąd pewność, że
    rozbiegówka a nie skrzyżowanie?

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2024-04-05 06:08:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro sam przyznajesz, że czynnik ludzki, to skąd pewność, że
    > rozbiegówka a nie skrzyżowanie?

    Zgodnie z tym co wyszło to konkretnie jest to pas przeplatania.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2024-04-05 06:39:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zgodnie z tym co wyszło to konkretnie jest to pas przeplatania.

    Skąd wiesz?

    --
    Marcin

  • 76. Data: 2024-04-05 09:21:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.04.2024 o 19:59, Shrek pisze:

    > To że jest ona bez sensu, bo jak widać oznakowanie poziome to nie ma
    > komy ustąpić.

    Redundancja.

    Robert

  • 77. Data: 2024-04-05 11:58:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.04.2024 o 20:00, Shrek pisze:

    > No widzisz - usało ci się dojść do tego że kielnia nie jest dla tych na
    > drodze głównej. Szerlok z ciebie.

    Nie, to Ty doszedłeś do tego. Ja raczej o tym, że tam jest zwykłe
    podporządkowanie z czego wynika np to że niekiedy robi się linię
    zatrzymania i nakaz kierunku i że ten nakaz wyczerpuje się po wjeździe,
    więc na pewno nie dotyczy kolejnego rozjazdu.

  • 78. Data: 2024-04-05 12:04:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Pewnie to, że się włącza, wyłącza lub przeplata - masz jeszcze jakieś
    > pytania? Dostałeś linka ze słowami kluczowymi a dalej twierdzisz że nie
    > istnieją?

    Dla kierowcy nie istnieją. Ty możesz sobie kreować co chcesz.

    > Najwidoczniej nie wiesz. Dyskutujesz o znaku ustąp pierwszeństwa, który
    > z definicji nie jest na drodzie głównej - na głównej będziesz miał
    > którąś z odmian A6

    No nie wiedziałem, że 'ustąp' jest przed skrzyżowaniem, tylko Ty wiedziałeś.

    > To że jest ona bez sensu, bo jak widać oznakowanie poziome to nie ma
    > komy ustąpić.

    Nie jest bez sensu, bo pokazuje gdzie się zatrzymać jak linie ciągle są
    zasypane.

  • 79. Data: 2024-04-05 12:06:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Redundancja.

    Ale jak linie oddzielające pasy są zasypane to jest komu ustąpić i linia
    zatrzymania pokazuje gdzie dokładnie.

  • 80. Data: 2024-04-05 12:07:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.04.2024 o 20:01, Shrek pisze:

    > Zdaje się że parę postów temu negowałeś istnienie pasów rozbiegowych
    > (fachowo włączania). Do tego si odnosiłem - nie zmieniaj tematu.

    Jak nie rozumiesz słowa 'nieadkwatne' to sobie w słowniku poszukaj.