    From: "Leon " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawa o opłacie skarbowej - różna interpretacja urzędów
    Date: Mon, 21 Mar 2011 09:42:58 +0000 (UTC)

    Witam. Chciałem zarejestrować się w urzędzie pracy, ale nie przyjęto mi kopii
    zaświadczeń o wyrejestrowaniu DG. Złożyłem wnioski do odpowiednich urzędów (z
    dopiskami, że potrzebne są w celu dostarczenia do UP) o wydanie duplikatów
    takich zaświadczeń . W jednym urzędzie (Warszawa Białołęka)dostałem dokument
    nieodpłatnie z adnotacją, że zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej opłaty nie
    pobrano (zaświadczenie dla jednostki budżetowej). W drugim urzędzie(Legionowo)
    pobrano opłatę, pomimo, że powoływałem się na przepis ustawy.
    Oświadczono, że gdyby urząd pracy zwrócił się bezpośrednio, to dokument wydany
    by był bez opłaty.
    Dwie różne interpretacje tego samego przepisu.
    Kto potrafi wyjaśnić, który urząd działa prawidłowo ?