eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienieUsługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienie
  • Data: 2008-09-21 12:24:05
    Temat: Usługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeżeli firma świadczy usługę telekomunikacyjną, natomiast nie wysyła
    faktur (i żadną groźbą czy prośbą nie udaje się tego wyegzekwować - po
    prostu mają bajzel którego nie są w stanie ogarnąć), to kiedy taka
    należność się przedawni?

    3 lata od wykonania usługi, czy dopiero po wystawieniu faktury? Czy jest
    jakiś limit czasu na wystawienie takiej faktury?
    I mam nadzieje że dobrze się domyślam, że żadne odsetki mi nie grożą za
    opóźnienie z winy usługodawcy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1