eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienieRe: Usługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienie
  • Data: 2008-09-21 13:47:59
    Temat: Re: Usługa telekomunikacyjna, brak faktury, przedawnienie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra wrote:
    > Jeżeli firma świadczy usługę telekomunikacyjną, natomiast nie wysyła
    > faktur (i żadną groźbą czy prośbą nie udaje się tego wyegzekwować - po
    > prostu mają bajzel którego nie są w stanie ogarnąć), to kiedy taka
    > należność się przedawni?
    >
    > 3 lata od wykonania usługi, czy dopiero po wystawieniu faktury? Czy jest
    > jakiś limit czasu na wystawienie takiej faktury?

    Od wykonania usługi czyli w rzeczywistości od pierwszego możliwego
    terminu wystawienia faktury (zgodnego z umową i/lub regulaminem).
    Tyle, że widziałem już faktury typu: za usługi telekomunikacyjne za
    okres 01.2005-09.2008. W takim przypadku bez sądu się raczej nie obejdzie.

    > I mam nadzieje że dobrze się domyślam, że żadne odsetki mi nie grożą za
    > opóźnienie z winy usługodawcy?
    >

    Nie.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1