    From: "rr" <...@...aa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urząd skarbowy urwis
    Date: Tue, 12 Jul 2005 22:54:33 +0200

    USy są rygorystyczne wobec wszelkich nieprawidłowości,
    dlatego chciałbym zapytać jak to działa w drugą stronę. Sytuacja taka:
    Wraz z zeznaniem wysłałem druk nip-3, a na nim mój adres zameldowania, adres
    do korespondencji, oraz nr konta bankowego dla zwrotu nadpłaty.
    Zeznanie wysłałem do urzędu własciwego dla adresu zameldowania.
    Dostałem polecony w którym urząd ten zawiadomił mnie o przekazaniu
    dokumentów do urzędu właściwego dla adresu do korespondencji. Dla mnie to
    dziwne.
    Zdaje się że przez ten fakt na zwrot czekałem dłużej, choć nie chciało mi
    się liczyć.
    Za to kolejny ruch skarbówki już bardziej zabawny to wysłanie zwrotu ...
    przekazem(!) na ... adres zameldowania(!)
    Za przekaz sobie potrącili ok 10zł. Kosztowała mnie też podróż aby odebrać
    przekaz.
    Czy możliwe jest odzyskac te koszty od urzędu skarbowego?