  • Data: 2005-07-12 21:54:17
    Temat: Re: Urząd skarbowy urwis
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rr" <...@...aa> napisał w wiadomości
    news:db1ama$ao5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > USy są rygorystyczne wobec wszelkich nieprawidłowości,
    > dlatego chciałbym zapytać jak to działa w drugą stronę. Sytuacja taka:
    > Wraz z zeznaniem wysłałem druk nip-3, a na nim mój adres zameldowania,
    adres
    > do korespondencji, oraz nr konta bankowego dla zwrotu nadpłaty.
    > Zeznanie wysłałem do urzędu własciwego dla adresu zameldowania.
    > Dostałem polecony w którym urząd ten zawiadomił mnie o przekazaniu
    > dokumentów do urzędu właściwego dla adresu do korespondencji. Dla mnie to
    > dziwne.
> [...]
    Jeśli adres zameldowania jest zgodny z adresem zamieszkania to wypełnia się
    jedną pozycję. Jeśli były wypełnione 2 pozycje to znaczy a)adres
    zameldowaia
    b) adres zamieszkania
    To dla urzędu jest ważne gdzie się mieszka, a nie gdzie jest się
    zameldowanym.
    Natomiast w druku NIP 3 nie ma takiej pozycji jak adres dla korespodencji.
    Nawet nie znając przepisów, gdzie te sprawy są jasno uregulowane, to myśląc
    logicznie po co komuś wysyłać coś na adres zameldowania, kiedy on gdzie
    indziej mieszka i o tym powiadomił urząd.