  • 101. Data: 2011-12-22 18:13:51
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 19:09, AZ pisze:

    > Ale nie jest bo pracownik mogl go wziac a pracodawcy nic do tego
    > dlaczego tak zrobil.

    Tyle że nie zmienia to podstawowego faktu - to jest zabranie czasu
    _pracodawcy_ aby zrobić z tego czas wolny _pracownika_.

    --
    spp

  • 102. Data: 2011-12-22 18:20:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Tyle że nie zmienia to podstawowego faktu - to jest zabranie czasu
    > _pracodawcy_ aby zrobić z tego czas wolny _pracownika_.

    Nie, nie. Ten czas to urlop pracownika ktory nalezy mu sie jak psu
    micha. Nikt nikomu nic nie zabiera.

    Pracodawca nie robi pracownikowi laski, ze go zatrudnia wiec
    porownywanie co jest wazniejsze czy czas pracownika czy pracodawcy jest
    absurdalne. Ale jak ma sie wyprany mozg to sie pisze takie rzeczy...

    --
    Artur

  • 103. Data: 2011-12-22 18:23:06
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 19:20, AZ pisze:

> [...]
    > porownywanie co jest wazniejsze czy czas pracownika czy pracodawcy jest
    > absurdalne. Ale jak ma sie wyprany mozg to sie pisze takie rzeczy...

    No właśnie - dobrze by było jakbyś się wziął za przedświąteczne
    sprzątnie - może wtedy nie będziesz tutaj wypisywał tych 'takich rzeczy'?

    --
    spp

  • 104. Data: 2011-12-22 18:29:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, spp <s...@g...pl> wrote:

    > No właśnie - dobrze by było jakbyś się wziął za przedświąteczne
    > sprzątnie - może wtedy nie będziesz tutaj wypisywał tych 'takich rzeczy'?

    Moze cos merytorycznego bys napisal?

    --
    Artur

  • 105. Data: 2011-12-22 18:31:22
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 19:29, AZ pisze:
    Nie, nie. Ten czas to urlop pracownika ktory nalezy mu sie jak psu

    > Moze cos merytorycznego bys napisal?

    ROTFL.

    A może 'Ale jak ma sie wyprany mozg to sie pisze takie rzeczy..."

    --
    spp

  • 106. Data: 2011-12-22 18:37:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, spp <s...@g...pl> wrote:

    > ROTFL.
    >
    > A może 'Ale jak ma sie wyprany mozg to sie pisze takie rzeczy..."

    Czytasz od konca i ominales wczesniejsze 2 linijki? Lepiej pracuj a nie
    zabierasz pracodawcy czas za ktory zaplacil.

    --
    Artur

  • 107. Data: 2011-12-22 18:50:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > Nie będę. To znaczy urlop być może będę potrzebował ale nie będę go brał w
    > trybie 'na żądanie'.

    Jak Ci pracodawca pozwoli !!! Jak nie pozwoli to pozostanie na żądanie.

  • 108. Data: 2011-12-22 18:52:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > I dopóki go nie otrzymasz nie jesteś na urlopie.

    Jak zgłosisz żądanie pocztą ?

  • 109. Data: 2011-12-22 18:53:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > Dokładnie tak - masz rację.
    > Ale urlop na żądanie nie jest czasem wolnym pracownika tylko czasem który
    > miał być poświęcony pracodawcy.

    Nonsens. Urlop to urlop. Z natury nie jest dla pracodawcy.

  • 110. Data: 2011-12-22 18:56:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > Tyle że nie zmienia to podstawowego faktu - to jest zabranie czasu
    > _pracodawcy_ aby zrobić z tego czas wolny _pracownika_.

    Ale że ustawodawca zabiera ?