  • Data: 2009-03-17 12:18:51
    Temat: Urlop
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pracuje juz 3 lata. W obecnej firmie od 1,5 roku pracuje w mojej
    firmie.
    Za ubiegły rok mam zaległego urlopu powiedzmy pięć dni.
    Od 20 marca chce pojśc na trzy tygodnie urlopu. Mój bezpośredni szef
    mówi OK.
    Pan w kadrach nie bo na dzień powiedzmy 1 kwietnia wykorzystam
    przysługujące mi dni urlopu więc nie moge iśc na trzy tygodnie tylko
    na dwa.
    Wiem ze to nie jest prawda bo tak jest w pierwsyzm roku pracy w
    zyciu. Ale to juz jest mój kolejny rok,
    Może ktoś mi rzucić jakims paragrafem.
    Będę bardzo wdzieczny