  • Data: 2009-03-18 21:51:51
    Temat: Re: Urlop
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 17:47, "Koola" <n...@m...com> wrote:

    > mojej stronie
    >
    > Spokojnie isc na urlop ale tylko po podpisaniu wniosku przez wszystkie
    > wymagane osoby -inaczej moze to byc potraktowane jako porzucenie miejsca
    > pracy.
    >
    > A jesli kadrowiec nie zrozumie odpowiednich artykulow KP to daj mu telefon
    > do PIPu -tam mu bezplatnie wytlumacza ;)

    Przepraszam że tak marudze Szanowno Grupo
    Ale jeszcze jedno pytanie:
    Nie byłem do końca scisły:

    Otóż facet która mi zatrzymała wniosek urlopowy do 31 grudnia pełniła
    funkcje kadrowego.
    Teraz jest to kobieta i teraz to kobieta się podpisuje pod wnioskiem.
    I w tym tygodniu facet napisał mi że nie moge iść na urlop i trzyma
    mój wniosek(pełni role kuriera-porusza sie pomiędzy oddziałami a
    centrala).
    Czyli jesli dobrze rozumiem on nie ma prawa tego robić.
    Czy jesli pojde na te dwa dni urlopu i nawet zrobi sie z tego chryja
    to tak naprawde to nie jest mój problem.
    Bo zatrzymała go osoba która nie ma nic w temacie. Nie jest mi
    potrzebna do niczego nie potrzebuje jego podpisu.
    Czyli mogą mnie pocałować w d.pe po raz kolejny.
    Dobrze mysle czy nie?