  • Data: 2009-03-18 16:37:32
    Temat: Re: Urlop
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 17:49, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Głupoty gada i tak mu powiedz. 1 stycznia możesz rozpocząć wykorzystywanie
    > całego przysługującego Ci urlopu. Paragrafu na to nie ma więc zapytaj się
    > kadrowca jaki on ma paragraf.

    Szanowna grupo jeszcze jedno pytanie
    Znalazłem coś takiego na stronach PIP:

    Art. 153. (102) § 1. Pracownik podejmujący pracę po raz pierwszy, w
    roku kalendarzowym, w którym
    podjął pracę, uzyskuje prawo do urlopu z upływem każdego miesiąca
    pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru
    urlopu przysługującego mu po przepracowaniu roku.

    § 2. Prawo do kolejnych urlopów pracownik nabywa w każdym następnym
    roku kalendarzowym.

    Czyli czytając ze zrozumieniem paragraf 2 rozumiem że 1 stycznia 2009
    nabyłem kolejne 26 dni urlopu. I jako że jest to mój kolejny rok pracy
    więc nie obowiązuje mnie paragraf 1.

    I teraz pytanie.:

    Jesli mój bezpośredni szef podpisał zgode na urlop i jego szef
    podpisał zgode na urlop i do pójscia na urlop potrzebuje jeszcze
    zgody
    kadrowca i
    zastępcy szefa i
    szefa szefów (TAK TAK na moim wniosku urlopowym jest 6 słownie SZEŚĆ
    podpisów) to czy teraz:
    a) mam spokojnie iść na urlop - pocałujcie mnie w d.pe bo KP jest po
    mojej stronie
    b) czy uswadomić mojego pana Kadrowego
    czy..

    ps
    nie lubie stwarzać sobie i innym stwarzać niepotrzebnych problemów
    ale po prostu sie cały gotuje jak o tym mysle