    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Upierdliwa sąsiadka co zrobić ??
    Date: Tue, 01 Apr 2008 19:15:09 +0200

    Witam.

    Może ktoś podpowie - co uczynić z fantem.

    Mam posesję na tej posesji warsztat samochodowy istniejący od dobrych 30
    lat. Nigdy nikomu nic nie przeszkadzało, żyło się w zgodzie z sąsiadami
    i było wszystko OK.
    Jakieś 4 lata temu posesję obok kupiło dosyć młode małżeństwo - i od
    tamtej pory zaczeły się jazdy.
    Zgłoszenia na Policję że na placu stoją kradzione samochody, zgłoszenia
    do straży miejskiej że palone są opony, zgłoszenia do wszelakich
    możliwych służb łącznie z ochroną środowiska.

    W tygodniu potrafi być po parę zgłoszeń.

    W środku dnia potrafi dzwonić że jest duży hałas, albo że wjeżdżają na
    posesję samochody ciężarowe(niestety cięzarowy nie wjedzie bo jest za
    wąski wjazd).

    Osoba jest w stylu tych z którymi nie da się dogadać, wszelaka próba
    rozmowy kończy się stekiem wyzwisk i rzucaniem się jej.

    Kiedyś moim najemcom powiedziała że ona nic do nich nie ma, ona tylko
    nie chce żeby tutaj był warsztat.

    Najgorsze jest to że ostatnio zauważyłem na domu sąsiadki kamerę
    wycelowaną w moją posesję i w mój budynek.

    Co z tym fantem robić ??

    Swojego czasu została poinformowana ale w sposób ustny iż nie życzę
    sobie, aby robiła zdjęcia komukolwiek na mojej posesji, ani kręciła
    kamerą kogokolwiek.

    I co ja mam teraz z tym zrobić ?? średnio ze 2-4 razy w tygodniu
    przyjeżdża Policja, raz na 2 miesiące przyjeżdża ochrona środowiska,
    robią pomiary hałasu inne rzeczy - niczego nie stwierdzają ... na jakiś
    czas jest spokój i znowu tak w koło macieju.

    Pomału zaczynam się skłaniać do sądowego załatwienia sprawy ... może
    ktoś podpowie w jaki sposób to zacząć ??

    Pozdrawiam Czarek Daniluk !!