  • Data: 2008-04-01 20:39:37
    Temat: Re: Upierdliwa sąsiadka co zrobić ??
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:fsu37m$qoi$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jak rozumiem mogę sobie fotografować sąsiadów na ich posesji i zamieszczać
    > to w mediach ??

    Zamieszczanie zdjęć sąsiadów na ich posesji, a samej posesji to dwie różne
    sprawy. Zresztą pierwszą opcję w wielu przypadkach też można zrealizować
    zgodnie z prawem.

    > Możesz przytoczyć jakieś konkretne przepisy które w.g Ciebie to
    > umożliwiają ??

    Tak jak PlaMa wspomniał takie dyskuje są tu dosyć często ;), poszukaj w
    archiwum. Pozatym w tym przypadku nie szuka się przepisów, które coś
    umożliwiają, tylko które czegoś zabraniają, a takowych nie ma.