  • Data: 2003-11-25 08:16:06
    Temat: Umowy na czas okreslony - pytanie
    Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jezeli mam umowe o prace na czas okreslony (np na rok czasu) i jest to
    moja druga umowa (1 na okres probny 3 m-ce, druga na 1 rok czasu). Do
    tej drugiej umowy dostaje juz tylko aneksy, ostatni dotyczyl tego iz
    przedluzono mi umowe na 2 lata (poprzednio byly to aneksy zwiazane z
    wynagrodzeniem. Zastanawiam sie czy kiedys doczekam sie zaszczytu
    otrzymania umowy na czas nieokreslony? Bo tym sposobem moge dostawac
    caly czas aneksy do umowy drugiej, ktore beda mi tylko wydluzac okres
    jej trwania. Ktora umowa powinna byc juz na czas nieokreslony? Czy takie
    aneksy moge dostawac w nieskonczonosc? Jest jakies prawo, ktore mowi o
    tym ile tych aneksow moge dostac?

    Prosze o wyjasnienie tego zagadnienia albo odsylacz do jakiejs ustawy na
    ten temat.

    Aga