eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzeniaUmowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzenia
  • Data: 2010-01-06 12:24:18
    Temat: Umowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzenia
    Od: "Pixell" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam pytanko, czy w umowie - zleceniu dozwolony jest zapis o treści:

    "Z uwagi na umowy wiążące Zleceniodawcę z kontrahentami, a zwłaszcza zawarte
    w nich zasady i terminy rozliczania świadczonych usług w danym miesiącu
    kalendarzowym, niezachowanie przez Zleceniobiorcę terminu przewidzianego w
    pkt 1. może skutkować nieotrzymaniem przez niego wynagrodzenia za świadczoną
    usługę."

    przywołany wyżej pkt 1. mówi:

    "Podstawą wypłaty wynagrodzenia jest przedstawienie przez Zleceniobiorcę w
    Biurze Regionalnym Zleceniodawcy "karty zleceniobiorcy", w nieprzekraczalnym
    terminie 3 pierwszych dni roboczych po zakończeniu zlecenia lub 3 pierwszych
    dni roboczych następnego miesiąca kalendarzowego..."

    Sytuacja jest taka, że Zleceniodawca wykonał usługę, niestety nie dotrzymał
    terminu z pkt 1, czy to przekreśla możliwość dochodzenia zapłaty za wykonaną
    pracę?

    --
    Pixel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1