eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzeniaRe: Umowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzenia
  • Data: 2010-01-06 12:28:25
    Temat: Re: Umowa zlecenie - zapis o utracie wynagrodzenia
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06-01-2010 13:24, Pixell pisze:
    > Witam,
    > mam pytanko, czy w umowie - zleceniu dozwolony jest zapis o treści:
    >
    > "Z uwagi na umowy wiążące Zleceniodawcę z kontrahentami, a zwłaszcza
    > zawarte w nich zasady i terminy rozliczania świadczonych usług w danym
    > miesiącu kalendarzowym, niezachowanie przez Zleceniobiorcę terminu
    > przewidzianego w pkt 1. może skutkować nieotrzymaniem przez niego
    > wynagrodzenia za świadczoną usługę."
    >
    > przywołany wyżej pkt 1. mówi:
    >
    > "Podstawą wypłaty wynagrodzenia jest przedstawienie przez Zleceniobiorcę
    > w Biurze Regionalnym Zleceniodawcy "karty zleceniobiorcy", w
    > nieprzekraczalnym terminie 3 pierwszych dni roboczych po zakończeniu
    > zlecenia lub 3 pierwszych dni roboczych następnego miesiąca
    > kalendarzowego..."
    >
    > Sytuacja jest taka, że Zleceniodawca wykonał usługę, niestety nie
    > dotrzymał terminu z pkt 1, czy to przekreśla możliwość dochodzenia
    > zapłaty za wykonaną pracę?

    Nie, bo w umowie jest napisane, że "_może_ skutkować nieotrzymaniem
    przez niego wynagrodzenia za świadczoną usługę". Do tego otrzymanie
    wynagrodzenia jest zależne od wykonania usługi, a nie składania w
    terminie jakichś papierków. Przed sądem ciężko będzie utrzymać takie
    postanowienie w mocy.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1