  • Data: 2002-08-18 20:11:18
    Temat: Umowa - zlecenie: specyficzne gdzie szukać.
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Mam problem. Otórz szukam informacji dotyczących umowy-zlecenie na napisanie
    programu. Program będzie mojego autorstwa, lecz licencję na program w którym
    picze (Visual C++) posiada zleceniodawca.
    Gdzie moge znaleźć przykładową umowę?

    Jak moge się podpisać w programie w opcji "Pomoc" -> "O programie"? Znaczy
    chodzi mi o coś takiego jak.

    Program xxxxx został wykonany na zlecenie przez ........ dla ..........
    Czy ktoś z grupowiczów miał styczność z podobną sytuacją. Tak żeby było
    wszystko legalne. Ja pisze, zleceniodawca dostarczał mi potrzebne
    oprogramowanie (legalne) i ja z tego kożystałem.

    Pozdrawiam.