  • Data: 2002-08-19 08:46:01
    Temat: Re: Umowa - zlecenie: specyficzne gdzie szukać.
    Od: "BoJo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Moze jeszcze moze bedzie w Delphi.
    > w umowie trzeba by bylo dodac, ze "oprogramowanie i sprzet niezbedny
    > do wykonania umowy zapewnia zamawiajacy"

    > ale kurde nie wiem, czy nie naruszy to warunkow licencji na Visual C++

    Czy jakas róznica. Moze lepiej byloby napisac w Delphi.
    Dlaczego narusza to warunki licencji, ze zleconiodawca dostarcza mi sprzet
    oraz oprogramowanie?

    I jeszcze jedno. Jak moge sie w takim programie podisac. Czy moge dodac
    swoje imie, nazwisko, adres e-emial? Tylko jak to sformuawac ze to nie moja
    licencja a jego. Czy musi to byc napisane w samym programie w opcji pomocy
    czy wystarczy tylko na umowie?

    Pozdrawiam i dziekuje za odezw.

    P.S.
    Czy jest ktos w posiadaniu przykladowej takiej umowy?