  • 41. Data: 2008-07-08 19:42:34
    Temat: Re: Umowa zlecenie a kradzież gotówki + smierć - co z tym zrobić... help me !
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "zbyszek" <z...@o...eu> wrote
    > A i jeszcze musieliby udowodnić że pieniądze nie są gdzieć zakopane
    > na terenie spółdzielni albo ukryte w szybie wentylacyjnym
    > w celu ich "zabezpieczenia",

    Zależy czy były uregulowane zasady gdzie i jak ma je przechowywać, kto ma
    dostęp itp.

  • 42. Data: 2008-07-08 19:50:42
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Niewykluczone, choć równie prawdopodobne, że zdefraudował zmarły, nic nie
    > wiadomo. Ale widzisz, dowodowo wygl?da tak, że kasy nie było przy przejęciu
    > i raczej trudno przy braku innych dowodów zarzucić co? Kaziowi i Jasiowi...

    Kradziez trzeba udowodnic. A w takiej sytuacji po prostu tego nie da się
    zrobic w prosty sposob. Bo jak można osądzić zmarłego ? Przeciez on
    nawet bronic sie nie moze :)

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 43. Data: 2008-07-08 19:57:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "KsZZysiek" <k...@n...tlen.pl> wrote
    > Kradziez trzeba udowodnic. A w takiej sytuacji po prostu tego nie da się
    > zrobic w prosty sposob. Bo jak można osądzić zmarłego ? Przeciez on
    > nawet bronic sie nie moze :)

    Kradzież i prawo karne to inna bajka. Czytaj uważnie cały wątek:)

  • 44. Data: 2008-07-08 20:12:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-08 21:50 KsZZysiek pięknie wystukał/a:

    > Kradziez trzeba udowodnic. A w takiej sytuacji po prostu tego nie da się
    > zrobic w prosty sposob. Bo jak można osądzić zmarłego ? Przeciez on
    > nawet bronic sie nie moze :)

    Nakradli sobie Ci co próbują pomówić zmarłą, to niech sobie tą kwotę
    wpiszą w straty, a nie jeszcze raz ukraść - rodzinie zmarłej.

    --
    animka

  • 45. Data: 2008-07-08 20:28:33
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Kradzież i prawo karne to inna bajka. Czytaj uważnie cały w?tek:)

    Jeszcze odrozniam ... a ty mogłes zauwazyc ze dodałem słowa "w prosty
    sposob". :P

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 46. Data: 2008-07-09 07:08:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał
    >Nakradli sobie Ci co próbują pomówić zmarłą, to niech sobie tą kwotę wpiszą
    >w straty, a nie jeszcze raz ukraść - rodzinie zmarłej.

    Oo! Jakie rewelacje-rozumiem, że byłaś na miejscu i Ci się przyznali? ;)
    Z punktu tej dyskusji wcale nie ma to i tak znaczenia. Ciekawym przypadkiem
    do rozważań prawnych jest odoowiedzialność osoby za mienie powierzone w
    przypadku jej śmierci. I nie tylko o pieniądze, ale i o towar. Ten problem
    może dotyczyc szerszej grupy: magazynierów, kierowników sklepów itp.

  • 47. Data: 2008-07-09 07:21:44
    Od: "Marek Marecki" <m...@g...com>

    > Jeśli rodzina odpowiada w takiej sprawie na podstawie "komisyjnego"
    > otwarcia
    > sejfu, to każdy w ten sposób może po czyjejś śmierci domagać sie
    > "komisyjnie"
    > zwrotu dowolnego długu, a jak ma bronić się zmarły? Złoży zeznania?

    Rodzina była w tej komisji.

    Pozdr.