  • Data: 2005-02-24 15:55:20
    Temat: Umowa w niby 'języku polskim'
    Od: Arkadiusz Zychewicz <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie firma, która ogólnie świadczy jakieś usługi jednak do
    podpisania przedstawia umowę która jest napisana w "języku polskim"
    jednak zamiast polskich znaczków są jakieś inne krzaczki np.:
    l# to ł
    s# to ś
    `c to ć

    i teraz mam pytanie czy taka umowa jest ważna w świetle prawa polskiego?
    Bo mnie się wydaję, że to wzasadzie w żadnym języku nie jest, więc i
    umowa nie ważn?
    Czyli jeżeli np. po podpisaniu takiej umowy klięt nie zapłaci za usługę
    to zasadniczo taka firma jest bez szans na odzyskanie pieniędzy, czy tak?

    --
    JABBER: o...@j...wp.pl - tu na pewno mnie zastaniesz
    gg: 7030628 - tu nie koniecznie